Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Germany > OMG Meine MoM is TA
Pages (2): [1] 2 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Unimog
Supreme tranceaddict

Registered: Feb 2002
OMG Meine MoM is TA

Ich werd noch pllöööd, sitze ich doch hier in meinem Zimmer und rechne bissl was für Physik und hör dabei ASOT 82, kommt meine mom rein um mir nen Imbiss zu bringen und sagt "Wasn das fürn geiler Sound?? Kannste mir das mal brennen??"

Juhu meine mom is n TA *G*

und wieder einen angesteckt......

Old Post Feb-18-2003 18:26  Germany
Click Here to See the Profile for Unimog Click here to Send Unimog a Private Message Add Unimog to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DennisF
up & down and all around

Registered: Nov 2001
Re: OMG Meine MuM is TA

quote:
Originally posted by Unimog
Ich werd noch pllöööd, sitze ich doch hier in meinem Zimmer und rechne bissl was für Physik und hör dabei ASOT 82, kommt meine mum rein um mir nen Imbiss zu bringen und sagt "Wasn das fürn geiler Sound?? Kannste mir das mal brennen??"

Juhu meine mum is n TA *G*

und wieder einen angesteckt......

lol geil . irgendwann werden wir noch mal alle damit anstecken. es gibt nur leider kein seerum dagegen

Old Post Feb-18-2003 18:30 
Click Here to See the Profile for DennisF Click here to Send DennisF a Private Message Visit DennisF's homepage! Add DennisF to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Parafox
re-addicted! ;-)

Registered: Apr 2002

Also Tracks von beispielsweise Accadia, Chicane, Solar Stone, Salt Tank oder William Orbit gefallen sowohl meinem Vater als auch meiner Mutter, viele haben ja auch Elemente, die man auch in klassischer Musik wiederfindet.
Sind halt überwiegend Ambient und Chillout Tracks.

Old Post Feb-18-2003 18:43  Germany
Click Here to See the Profile for Parafox Click here to Send Parafox a Private Message Add Parafox to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dEEkAy
Guest

Registered: Not Yet
Hmm..da meine Mutter ja auf Jazzige sachen und Elektrojazz kram steht (-> St.Germain, D-Phazz...) hat sie auch nichts gegen meinen Stil einzuwenden und findet den sogar gut PvD findet sie am besten hrhr

Old Post Feb-18-2003 19:20 
Add  to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MYSTERO
Du bist LOVEPARADE

meine mucke mag irgendwie.... keiner

Old Post Feb-18-2003 19:22  Germany
Click Here to See the Profile for MYSTERO Click here to Send MYSTERO a Private Message Visit MYSTERO's homepage! Add MYSTERO to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
vandit_freak
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2002

meine Mutter is auch ein bisschen Ta *froI* sie hat die beiden Chicane Alben und steht auch ziemlich auf die Politics Of Dancing... am liebsten hört sie im Moment Produktionen & Remixes aller Mirco de Govia Projekte wie Ronski Speed, Sun Decade und Sonorous

Old Post Feb-18-2003 20:14  Germany
Click Here to See the Profile for vandit_freak Click here to Send vandit_freak a Private Message Add vandit_freak to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
drizzt81
Professional Lamer

hammerhart ist die Mutter der Freundin meines Bruders (jaja, 14 ecken, ich weiss).

die hat sich Clubsounds 1-14 gekauft. und hoert dass immer beim Putzen. Ich weiss ich weiss, jetzt kommt gleich wie -igitt die Kommerzscheisse.. blah blah- aber ich fand die Clubsounds bisher immer recht gut von der Trackauswahl :P

*flame away*

get font

I see your 4 Crushs and raise you 3 As The Rush Comes. - Yan from PvD's first summerstage event in '03

Old Post Feb-18-2003 20:20  Germany
Click Here to See the Profile for drizzt81 Click here to Send drizzt81 a Private Message Add drizzt81 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Sonata Arctica
queing for #GTA_Party...

Registered: Jan 2003

Also meine Mutter steht eher nicht so auf Trance. Ist für sie ein bisschen zuviel *bum* *bum*.. Was das heissen soll? . Dafür kenne ich eine Mutter von einem Freund von mir die sich das Gras bei ihrem Sohn holt

Old Post Feb-18-2003 20:24  Germany
Click Here to See the Profile for Sonata Arctica Click here to Send Sonata Arctica a Private Message Visit Sonata Arctica's homepage! Add Sonata Arctica to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DennisF
up & down and all around

also ich kenn ne mutter die hat nen sohn der hat ein bruder dessen mutter ist die selber mutter des ersten sohnes davon der freund hat ne mutter die ebenfalls die mutter von dem ersten sohn kennt jedoch nicht die mutter des freundes was widerum heisst das die mutter des 2 bruders die selbe musik hört wie die des ersten sohnes.

hä?

Old Post Feb-18-2003 20:54 
Click Here to See the Profile for DennisF Click here to Send DennisF a Private Message Visit DennisF's homepage! Add DennisF to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Sonata Arctica
queing for #GTA_Party...

Registered: Jan 2003

quote:
Originally posted by Stiffmaster
also ich kenn ne mutter die hat nen sohn der hat ein bruder dessen mutter ist die selber mutter des ersten sohnes davon der freund hat ne mutter die ebenfalls die mutter von dem ersten sohn kennt jedoch nicht die mutter des freundes was widerum heisst das die mutter des 2 bruders die selbe musik hört wie die des ersten sohnes.

hä?

Das hast du doch nur alles erfunden um uns auf den Wecker zu gehen!.. Oder?

Old Post Feb-18-2003 20:58  Germany
Click Here to See the Profile for Sonata Arctica Click here to Send Sonata Arctica a Private Message Visit Sonata Arctica's homepage! Add Sonata Arctica to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MGR
MAREK

Registered: Aug 2002

quote:
Originally posted by Stiffmaster

hä?

du machst deinem custom title heute ja mal wieder alle ehre, wie?

Old Post Feb-18-2003 21:05  Germany
Click Here to See the Profile for MGR Click here to Send MGR a Private Message Add MGR to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
groove department
Rock City No. 1

Registered: Jul 2002
meine ellis finden pvd und blank and jones noch ganz annhembar... liebing usw ist dann doch zu ahrt für die

Old Post Feb-18-2003 21:07 
Click Here to See the Profile for groove department Click here to Send groove department a Private Message Visit groove department's homepage! Add groove department to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Germany > OMG Meine MoM is TA
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): [1] 2 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbacktrack from King Unique - Global - Klaipeda - Nov 2005 - Part 3 [2009] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackCascade - Transcend (Transa remix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 21:25.

Forum Rules: