Registered: Aug 2001
Location: +++++---+-------Location: ---+-----+-+------Location: ---+----+-+-+-----Location: ---+---+------+---
ניש ניח
יש לי בעיות עם האתר- אז לא יוצא לי להכנס לפה גם כשאני חוזר
(עכשיו אני לא גולש מהמחשב שלי למי שלא מבין איך אני שם את הפוסט הזה )
אקיצר, אני באמצע קורס מדריכי כושר קרבי בבה"ד 8
יענו ווינגייט
כל היום אימונים ולימודים...
עכשיו ככה, ההאב לא עובד לי ואין לי מאיפה להוריד וחוצמזה זה קצת בעיה לעבור על כל הטרד של ההמלצות על כל מה שהמליצו בחודשיים האחרונים
שמתי את האייסיקיו שלי שיקבל כל מה ששולחים לו
פשוט שלחו לי טראקים שהפסדתי
זה גם עושה לי דיר עם השם של מי ששלח לי ככה שאני יודע מי עוזר ומי כופר
תחשבו שכבר חדושיים לא שמעתי משהו חדש
למי שאני לא ברשימה שלו
62229545
הרבה תודה ליובל ורועי שכבר שלחו לי כמה דברים קטלניים
___________________
Feb-14-2003 11:38
oDrori
howdy
Registered: Dec 2001
Location: Kibbutz Gaash, home of all the light in Holyland
Originally posted by eXeTik
יש לי בעיות עם האתר- אז לא יוצא לי להכנס לפה גם כשאני חוזר
(עכשיו אני לא גולש מהמחשב שלי למי שלא מבין איך אני שם את הפוסט הזה )
אקיצר, אני באמצע קורס מדריכי כושר קרבי בבה"ד 8
יענו ווינגייט
כל היום אימונים ולימודים...
עכשיו ככה, ההאב לא עובד לי ואין לי מאיפה להוריד וחוצמזה זה קצת בעיה לעבור על כל הטרד של ההמלצות על כל מה שהמליצו בחודשיים האחרונים
שמתי את האייסיקיו שלי שיקבל כל מה ששולחים לו
פשוט שלחו לי טראקים שהפסדתי
זה גם עושה לי דיר עם השם של מי ששלח לי ככה שאני יודע מי עוזר ומי כופר
תחשבו שכבר חדושיים לא שמעתי משהו חדש
למי שאני לא ברשימה שלו
62229545
הרבה תודה ליובל ורועי שכבר שלחו לי כמה דברים קטלניים
אם תפתח אפטיפי אני אוכל לשלוח לך דברים
Feb-14-2003 12:18
MasterP
/\$$ /\/\a$T3R
Registered: Nov 2002
Location: Tour De Trance
ברוך השב גבר מה המצב איך בווינגיט הבנתי שחיטה חבל"ז
בסוף לא פגשתי אותך בבקו"ם לא נורא
Feb-14-2003 13:41
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT
Registered: Nov 2001
Location: israel
כמו שאמרתי לך קודם ברוך השב...
ואין בעד מה על הטראקים...
אני מקווה שזה סיים לשלוח את כל מה ששמתי... כי הייתה לי בעיה עם האנטרנט וזה התנתק לפי מה שראיתי...
ותדרוש שיקנו לכם כבר מחשבונים!!!
___________________
.
Feb-14-2003 16:58
eXeTik
עד מתי פסיכומטרי 1.1
Registered: Aug 2001
Location: +++++---+-------Location: ---+-----+-+------Location: ---+----+-+-+-----Location: ---+---+------+---
quote:
Originally posted by NyKoN
אם תפתח אפטיפי אני אוכל לשלוח לך דברים
זה בעיה למה אני מאחורי פרוקסי ויש לי בעיה עם כל מה שזה
p2p
שנים עד שהצלחתי להפעיל אייסיקיו גם ככה
יש איזה בעיה עם הפרוקסי
quote:
Originally posted by MasterP
ברוך השב גבר מה המצב איך בווינגיט הבנתי שחיטה חבל"ז
בסוף לא פגשתי אותך בבקו"ם לא נורא
חופשי- ריצות, פק"לים ולימודים כל היום
quote:
Originally posted by Hell_Copter
כמו שאמרתי לך קודם ברוך השב...
ואין בעד מה על הטראקים...
אני מקווה שזה סיים לשלוח את כל מה ששמתי... כי הייתה לי בעיה עם האנטרנט וזה התנתק לפי מה שראיתי...
ותדרוש שיקנו לכם כבר מחשבונים!!!
חחחחחח, יא שועל
תודה על כל העזרה...!
quote:
Originally posted by oDrori
אני לא מצליח לשלוח
בינתיים כל מי שניסה לשלוח לי הצליח... אז לא מבין מה הבעיה
אבל בכל מקרה, הצלחתי להפעיל את ההאב
אז זרקו לי שמות ואני כבר אוריד
אל תשחק בקקי
לך להמלצות ותוריד שם מה שהמלצתי... עדיף מזה שאני ישלח לך הכל
ובסוף לפי מה שאמרת לי המחשב התנתק על הטראק החמישי או השישי...
היו עוד 14 שחיכו להשלח
מה שכן אתה חייב להוריד את
02_mona_lisa_overdrive-born_to_synthesize__neo_and_farina_dub-tclub
ובכלל כל דבר של נאו ופרינה...
שלחתי לך גם את הרמיקס שלהם לרוקוקו
___________________
.
Feb-14-2003 18:27
luckystrike
it's getting late . . .
Registered: Apr 2001
Location: israel
אחי ברוך שובך
תחזיק מעמד ותעשה חיים באותו זמן
___________________
CHICANE - EMPIRES ! ! !
Feb-14-2003 18:43
oDrori
howdy
Registered: Dec 2001
Location: Kibbutz Gaash, home of all the light in Holyland
גם אני מאחורי פרוקסי אז בהאב ובאייסי אין צ'אנס לשילוח... קיצר, באמת קפוץ לטרד המלצות... כל מה שהמלצתי שם זמין בהאב אני מאמין
Registered: Aug 2001
Location: +++++---+-------Location: ---+-----+-+------Location: ---+----+-+-+-----Location: ---+---+------+---
עעעעעעעעעעלק!
האתר עובד לי...
במילים אחרות חזרתייי
אבל רק לסופי שבוע ככה
ואתם באמת חושבים שביומיים האלה שאני יוצא יש לי זמן לעבור על ההמלוצות של החודשיים האחרונים?
בכלל זה ביקשתי שתזרקו לי פה טראקים טובים במיוחד
אפילו הלכתי וקניתי דיסקמן שקורא
mp3
יום שישי... שיהיה לחי מה לשמוע במשך השבוע...
תודה לכל מי ששלח לי דברים ולכל מי שניסה
___________________
Feb-15-2003 17:45
oDrori
howdy
Registered: Dec 2001
Location: Kibbutz Gaash, home of all the light in Holyland