|
| quote: | Originally posted by DjChook
ה 8310
אני לא מת על הסידרה הזאתי
קטנה לי מדי
יש לי יד גדולה 
|
ואללה צודק מאה אחוז !
זה כל כך קטן שזה לא מגיע מהאוזן לפה !
ואז אתה צריך לדבר לזה כמו באוקי טוקי כזה
לדבר לחוד ואז להזיז כדי להקשיב לחוד ...
גם אני לא אהבתי את הסדרה
___________________
CHICANE - EMPIRES ! ! !
|