Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Nieuw Q-dance Trance-concept in de Hemkade
Pages (2): [1] 2 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
-BMX-
tranceaddict in training



Registered: Feb 2003
Location: Bahia Blanca
Nieuw Q-dance Trance-concept in de Hemkade

quote:
BRON: Q-dance.nl

Nieuw Q-dance Trance-concept in de Hemkade 48 in Zaandam

In navolging van het grote succes van de Qontact-evenementen van de afgelopen drie jaar lanceert Q-dance nu ook een kleinschaliger (Hard-)Trance concept: Aqtivate, in de door Q-dance en de vele bezoekers zo geliefde Hemkade. Topnamen als Mario Piu (IT), Bas & Ram, Marc La Cruz (DE), Yves de Ruyter (BE), DJ Astrid, DJ Jean, Rank 1, Spider Willem, Marcel Woods en DJ Gabriel zullen op 5 april een avondje Uplifting Trance voor alle liefhebbers neerzetten. Hou je van de Q-dance “feeststijl” en krijg je nog steeds af en toe dat lekkere gevoel terug van die stevige momenten tijdens Qontact met Oud&Nieuw in de Heineken Music Hall, dan moet je zeker even komen kijken bij deze eerste editie van Aqtivate op 5 april in de Hemkade 48 in Zaandam!

De kaartverkoop voor Aqtivate is reeds begonnen bij alle filialen van de TicketBox en Free Record Shop á € 22,- (ex fee). Mocht je op de avond zelf pas besluiten te gaan, dan is de entreeprijs € 25,-.

Binnenkort via deze site meer nieuws en ontwikkelingen rondom Aqtivate, zoals bijvoorbeeld de lancering van een lekkere Aqtivate-site....

“AQTIVATE YOURSELF!”


Idee is leuk En geeft toch wel aan dat trance terug komt..


___________________
° ° ° °±° Top 5 @ 17-02-2003 °±° ° ° °
(1)(-) Solid Globe - North Pole / South Pole
(2)(4) Simple Minds - Spaceface (Farfa Spacemix / Tomcraft Remix)
(3)(-) Hydra - Affinity (Thrillseekers Dub)
(4)(1) Sander Kleinenberg - Buenos Aires
(5)(3) Dany T - Shadow Chaser (Fulgor "Andrew si” mix

Old Post Feb-20-2003 23:31  Netherlands
Click Here to See the Profile for -BMX- Click here to Send -BMX- a Private Message Add -BMX- to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Akira
MASTER



Registered: Nov 2000
Location: Holland

ja lijkt me een leuk feestje...Alleen dat hardstyle gebeuk wordt ik ook wel zxat..


___________________
MY HOMEPAGE

Old Post Feb-21-2003 01:17  Hong Kong
Click Here to See the Profile for Akira Click here to Send Akira a Private Message Visit Akira's homepage! Add Akira to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eieregooie
Perceptions



Registered: Jan 2002
Location:

quote:

(Hard-)Trance

Ja, als de nu dat Hard- eens weglaten...

Old Post Feb-21-2003 02:39 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
LightForce
Totally Addicted



Registered: Sep 2001
Location: Maarssen, The Netherlands

tja als ik de namen bekijk die ze willen, dan wordt het een nogal gemengd feestje.

Mario Piu (IT) (hard-trance)
Bas & Ram (hard-trance)
Marc La Cruz (DE) (hard-trance)
Yves de Ruyter (BE)(hard-trance)
DJ Astrid (trance)
DJ Jean (trance toch?? of scratch'um )
Rank 1 (trance)
Spider Willem (geen idee nog nooit gehoord)
Marcel Woods (mengeling, soms trance soms hard-trance)
DJ Gabriel (geen idee )

Al met al wel een leuk concept... Heb opzich wel goede ervaringen met Q-dance, dit zou dus best nog wel eens een succes kunnen worden.

Old Post Feb-21-2003 08:25  Netherlands
Click Here to See the Profile for LightForce Click here to Send LightForce a Private Message Add LightForce to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dr. Kuipers
Qlubtempo Addict



Registered: Apr 2001
Location: Lochem, Netherlands

Lijkt me zekerz wel vet feestje!

Hemkade is echt relaxte lokatie en hardtrance blijft ook wel erg vet!

Alleen is het geld wel een klein beetje op

En die dag ervoor is er een ander leuk feestje in Index!

Old Post Feb-21-2003 11:27  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dr. Kuipers Click here to Send Dr. Kuipers a Private Message Add Dr. Kuipers to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TranceHydra
Junior tranceaddict



Registered: Jan 2003
Location: Utrecht, Netherlands
Re: Nieuw Q-dance Trance-concept in de Hemkade

quote:
Originally posted by -BMX-
(Hard-)Trance concept: Aqtivate, in de door Q-dance en de vele bezoekers zo geliefde Hemkade. Topnamen als Mario Piu (IT), Bas & Ram, Marc La Cruz (DE), Yves de Ruyter (BE), DJ Astrid, DJ Jean, Rank 1, Spider Willem, Marcel Woods en DJ Gabriel zullen op 5 april een avondje Uplifting Trance



Het idee is zeker leuk, een nieuw tranceconcept is best welkom, want het aanbod trance-concepten is al een tijdje niet zo groot meer... Ben alleen benieuwd of de nadruk echt op de hardtrance of meer op de 'gewone' trance komt te liggen...

Old Post Feb-21-2003 12:18  Netherlands
Click Here to See the Profile for TranceHydra Click here to Send TranceHydra a Private Message Add TranceHydra to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
M@rc
Swing 2 Harmony



Registered: Jul 2001
Location: The Hague, The Netherlands

Leuk id inderdaad...

Khou zelf wel (heel erg) van hardtrance, dus ik zal denk ik wel regelmatig een kijkje nemen daaro...

Ben benieuwd in hoeverre ze Qontact zullen evenaren... of iig een poging doen tot..

..Alleen die Jean bevalt me niet echt tussen al die namen...

Greetingz,


___________________
^ M@rc ^

"...And then, they all start reaching towards heaven...just by hearing the music..."

Old Post Feb-21-2003 16:50  Netherlands
Click Here to See the Profile for M@rc Click here to Send M@rc a Private Message Add M@rc to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TranceHydra
Junior tranceaddict



Registered: Jan 2003
Location: Utrecht, Netherlands

Tja, wat mensen toch altijd tegen Jean hebben? Toegegeven, z'n eigen producties ben ik ook zeker niet weg van, maar op de afgelopen Trance Energy heeft ie voor mij toch bewezen zo slecht nog niet te zijn...

Old Post Feb-21-2003 17:12  Netherlands
Click Here to See the Profile for TranceHydra Click here to Send TranceHydra a Private Message Add TranceHydra to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
BooMBooM
Supreme tranceaddict



Registered: Jan 2001
Location: nederland

ja is zeker wel weer vet zo'n feestje als qontact zijn er echt veelste weinig van! maar om ook nog ff terug te komen op jean niet afgelopen qontact met nieuwjaar maar die daarvoor (2002) stond jean ook op de line up en ging met hem het nieuwe jaar in d8 dus echt dat ik niet slechter het nieuwe jaar in kon gaan maar hij heeft daar een set neer gezet die nog steeds vers in mijn geheugen ligt! vond die set echt geweldig (ik hou niet echt van trance alleen de wat stevigere kant daarvan als cosmic gate en dave 202) hij draaide op een heerlijk tempo klote niet te veel met de platen en stampte lekker door weet niet of dat komt omdat ie op een q dance feest stond maar ze schijnen op die avond aan hem gevraagd te hebben of die de laatste paar plaatjes rustig wou houden hij gaf toen als reactie: waarom dit is toch Q dance?????? ik verw8 dus eigenlijk weer een lekkere set van hem (en stevig want dat kan ie dus toch nog) ben daarom (niet vanwege jean maar de rest van de line up) zeker van de partij de 5de van april

Old Post Feb-21-2003 17:23 
Click Here to See the Profile for BooMBooM Click here to Send BooMBooM a Private Message Add BooMBooM to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
M@rc
Swing 2 Harmony



Registered: Jul 2001
Location: The Hague, The Netherlands

quote:
Originally posted by TranceHydra
Tja, wat mensen toch altijd tegen Jean hebben? Toegegeven, z'n eigen producties ben ik ook zeker niet weg van, maar op de afgelopen Trance Energy heeft ie voor mij toch bewezen zo slecht nog niet te zijn...


Ja hoewel ik (zoals je kon lezen) nou niet echt weg ben van zn DJ-kwaliteiten en zn producties (eerder club), moet ik me toch bij je aansluiten door te zeggen dattie wel in staat is om een redelijke trance set weg te geven..

Jammer genoeg deed ie dat op een set die nooit werd uitgezonden (Qontact 31-12 2001).. was er toen zelf bij en dat veranderde mn mening van zeer negatief naar iets minder negatief (altijd nog zn Sensation set in mn achterhoofd... )

Maar ik zal iig nooit zn grootste fan worden

Laterz,


___________________
^ M@rc ^

"...And then, they all start reaching towards heaven...just by hearing the music..."

Old Post Feb-21-2003 17:45  Netherlands
Click Here to See the Profile for M@rc Click here to Send M@rc a Private Message Add M@rc to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eieregooie
Perceptions



Registered: Jan 2002
Location:

Ach, Jean is een prima DJ... hij moet alleen geen trance draaien... daar issie nie zo goed in... Maar gewoon Club of Groovjes ofsow... gaat um veel beter af...

Old Post Feb-21-2003 20:37 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TranceHydra
Junior tranceaddict



Registered: Jan 2003
Location: Utrecht, Netherlands

Helaas was ik er toen niet bij (de bewuste Qontact), dus over die set kan ik niks zeggen... Ik vond hem alleen meevallen afgelopen TE, zeker in vergelijking met toen ik hem voor het eerst zag (Mysteryland 2000 geloof ik), en heb laatst nog een setje van hem gehoord waarvan ik zoiets had van 'dit klinkt best goed'. Achja, we zullen wel zien de 5e

Verder vind ik het trouwens wel het goed recht van een organisatie om aan een DJ te vragen niet te hard (of niet te zacht) te draaien. Kijk, een organisatie probeert een bepaald concept neer te zetten, maar als DJ's dan allemaal maar 'buiten' dat concept gaan draaien, dan wordt de avond natuurlijk niet echt zoals de organisatie het bedoeld had... Maargoed, de discussie 'mag een organisatie een bepaalde draaistijl verlangen' is weer een eigen thread opzich

Old Post Feb-22-2003 10:24  Netherlands
Click Here to See the Profile for TranceHydra Click here to Send TranceHydra a Private Message Add TranceHydra to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Nieuw Q-dance Trance-concept in de Hemkade
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): [1] 2 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackTrack ID-ing [2003] [5]

Click here to listen to the sample!Pause playbackLuke Chable & Jono Fernandez - "Before you break on me" [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 15:49.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!