|
טוב סתמו
הייתי בטוח שאני רואה את הטרד ויודע על מה מדובר
כל יום ב 12 וחמישה, ככה בדיוק אחרי מבזק החדשות
ערוץ 3, הסניגור !
איזה סדרה תותחית, אני ראיתי חלק מהפרקיעם כבר פעם שזה היה יעני בפריימ טיימ, אבל עכשיו אני לא מפסיד פרק
המשחק של הדמות הראשית ושל האבא שלו ככ תותחים
אדישים כאלה, בדיוק כמו שצריך
הם משחקים נהדר וכל העלילות של הפרקים כתובות מצוין
קיצור, מומלץ
___________________
Never again.
|