|
tjenis *varning - långt - varning*
jag väljer:
[X] Njut [ ] Förfäras
riktigt fin tracklist, så pass väl för kommentarer (men inte så pass djupa tyvärr. hehe ):
börjar hårt som scot project (behold, en metafor) vilket är farligt, men bra och intressant. shokk remixen är en personlig favorit, så ett plus i kanten adderas. du fick en len "osynlig" mix mellan ASYS och Cosmic Gate. ett till plus i hörnet ska du ha för att Signum låten kom med
energi kick mellan Signum - Marc Dawn , skulle dock låta bättre ifall Signum fick ligga kvar lite längre och försvinna ett par takter framåt, när Expander har ett snare-fill t.ex.
[petnoga] jag vet inte riktigt, men jag tycker att det är aningens för mycket bas på Eon just innan den får självstänighet. snark inget man kan ändra, bara leva med[/petnoga]
kul o höra att du mixtra med eq:n 35:18 i någon sekund. du får ursäkta mig, för du gjorde garanterat så på andra ställen, men jag måste ha missat dom inget och klaga på mellan Eon och Astrid, men jag tycker att det blev lite för mycket "upp-o-ner" med leveln 38:49 -> innan starfever bridgen. på en del låtar så blir det ball, men bara inte för mycket [only imo of course]
you know, mega misses händer även mästarn'. fast yttligare en stjärna tilldelas för Solstice. Vart min ABSOLUTA favorit (en av dem iaf) väldigt länge nu ingen kan slå dom syntharna!! vilka mäktiga toner! lätt Corsten's bästa, fast Apoptygma remixen är juh väldans bra den med... hmm... jaja, tillbaka till kritiseringen
lite complains på Parker (respect Robstar ) inmixningen... to much bass. det låter lite damp på mina högtalare... det fick Cosmic Gate's berömda bassline att låta som en kvist på trädet, en fis i universum ifall ni så vill. men det lät sensationellt vid 1:05:40 när left/right fightades om terratorium. kom mer som en chock och gåshudsinryckning. helt oförberett! det gjorde du bra. mycket kul med innovativa saker som sådant.
God Music-: MINDBLOWING just innan bridgen drar igång, just i fillet [1:08:32] när du gör som du gjorde på Astrid - Starfever. GULDVÄRT!! en kick i röven som fick resterande delar av kroppen att svaja. mycket bra! [även vid 01:11:02, men inte av samma kaliber som nr 1] måste bara fråga: vart är din tryckt? under vilken label? för jag fick en sk. "bulletproof testpress" utan vackra dekoer när jag beställde från Juno
förövrigt så var det en "normal" mix, men med onormalt bra tracklist. lite mer av ett melodic hardtrance set kanske man kan säga
men, tack! den kommer och ligga kvar i playlisten good work
Last edited by nils on Feb-17-2003 at 21:34
|