Registered: Apr 2001
Location: Spijkenisse, Holland
Thnx ga gelijk ff luisteren of het wat is.
___________________
May-18-2001 20:34
NILA.NL
Senior tranceaddict
Registered: Apr 2001
Location: Amsterdam, the Netherlands
Ik vond het een erg soepele set en ook wel een geinig interviewtje... Tiesto als Amerikaan
___________________
May-20-2001 01:43
Ding Chavez
drs. progger
Registered: Jan 2001
Location: Holland
Ow ja, die grooveradio set, blijkt weer dat Tijs wel wat engelse les kan krijgen
Vooral dat stukje dat ie over Armin van Buuren vertelt: "He's doing fine, mixing tracks and everything.... he's a dj..." en dan die gast van dat radiostation: "oh yeah(???)...right..."
Maar het is idd een lekker setje ja, paar oude nummers (Sirius!! ) en wat lekkere nieuwe, zeker een must have!
May-20-2001 09:42
M5
FREAK
Registered: Oct 2000
Location: NL
quote:
Originally posted by Ding Chavez Ow ja, die grooveradio set, blijkt weer dat Tijs wel wat engelse les kan krijgen
Vooral dat stukje dat ie over Armin van Buuren vertelt: "He's doing fine, mixing tracks and everything.... he's a dj..." en dan die gast van dat radiostation: "oh yeah(???)...right..."
Maar het is idd een lekker setje ja, paar oude nummers (Sirius!! ) en wat lekkere nieuwe, zeker een must have!
over Engelse les gesproken ....heb je picotto wel eens gehoord ?
May-20-2001 10:26
NILA.NL
Senior tranceaddict
Registered: Apr 2001
Location: Amsterdam, the Netherlands
Hier ff de tracklist van deze set:
1. Faithless - We Come One (Rollo And Sister Bliss Remix)
2. Schiller - Das Glockenspiel (DJ Tiesto Remix)
3. Ballroom - Come Along (Original Mix)
4. Insigma - Open your Eyes (Insigma Mix)
5. ID
6. DJ Tiesto - Flight 643 (Original Mix)
7. The Green Martian - Industry
8. Planisphere - Moonshine
9. Subtle By Design - Sirius (DJ Tiesto Remix)
10. Riva - Stringer
11. Moogwai - The Labyrinth (Part I)
quote:
over Engelse les gesproken ....heb je picotto wel eens gehoord ?
Nope, zal wel erg Italiaans/Engels klinken...
___________________
May-20-2001 10:55
Dj Lex
Respect the Lex
Registered: Apr 2001
Location: Spijkenisse, Holland
Heb alleen nog maar stukje van interview geluisterd, maar beetje gebrekkig engels hoor en toen liep me comp weer is vast, zoals gewoonlijk.
mzzl
___________________
May-20-2001 19:05
NILA.NL
Senior tranceaddict
Registered: Apr 2001
Location: Amsterdam, the Netherlands
quote:
Originally posted by Dj Lex Heb alleen nog maar stukje van interview geluisterd, maar beetje gebrekkig engels hoor en toen liep me comp weer is vast, zoals gewoonlijk.
mzzl
Het is echt de moeite waard om je computer weer op te starten en het nog een keer te proberen! De mix is namelijk erg soepel!!!
___________________
May-22-2001 14:43
moogwai
In TrancEaddict We Trust
Registered: Oct 2000
Location: 013
quote:
Originally posted by NILA.NL
Het is echt de moeite waard om je computer weer op te starten en het nog een keer te proberen! De mix is namelijk erg soepel!!!
Die mix is inderdaad de moeite waard.. ik heb 'm al als mp3.