|
| quote: | Originally posted by florenders
Weet iemand een pagina met de live-sets van Massive? Dan heb ik morgen misschien nog wat te luistere als ik (samen met ADK, Blik en WVG) naar die klote exursie maken naar Drenthe als één of andere klote veldwerker.... |
die excursie was gewoon hard flor, denken dat we in een turkenbus komen te zitten zonder iets, komen we in een nieuwe BMW-bus te zitten, waar nog gewoon een CD-speler in zit ook dat was echt hard, hebben daarom de hele tijd maar beetje 538 zitten te luisteren
jammer jammer
___________________
Alsof Het G*dverdomme Himmel Niks Kost!!!
|