Het grote dancefeest Mystery Land zal dit jaar vrijwel zeker in de Haarlemmermeer worden gehouden. Het dansfestijn heeft de afgelopen jaren een zwervend bestaan geleid. Zo werden de laatste afleveringen in de Flevopolder en in het Amsterdams havengebied bij Ruigoord gehouden. In Amsterdam besloeg het festivalterrein vorig jaar bij de tiende editie zo'n 20 voetbalvelden.
Mystery Land is 's lands oudste en een van de grootste (40.000 bezoekers) dancefeesten. Het wordt altijd in augustus georganiseerd door ID&T, dat ook Sensation, Innercity, Shockers en Trance Energy organiseert.
De organisatie van Mystery Land erkent dat het met de gemeente Haarlemmermeer in vergaande onderhandeling is over een meerjarig contract. Een woordvoerder van het muziekfeest zegt dat het voormalige Floriadeterrein bovenaan de lijst staat. Het gemeentebestuur van Haarlemmermeer moet nog een besluit nemen over het verzoek van ID&T.
bron: fok.nl
Feb-08-2003 14:36
tijs08
a.k.a Dj Teagle
Registered: Feb 2001
nou ik ben benieuwd.. dat terrein van Floriade is in ieder geval een stuk minder kaal dan RUIGoord
Registered: Apr 2002
Beter houden ze het ook gelijk gewoon weer snachts, veel beter
Feb-08-2003 16:11
total woot
WooT
Registered: Apr 2002
beter doen ze dan gelijk 3 dagen achter elkaar
Grtz
WooT
Feb-08-2003 16:18
basd
progression
Registered: Jul 2002
Nou ja vorige keer heb ik tien dagen over dat terrein gelopen (werk), weer eens een keer wat anders is dan ook wel leuk natuurlijk, weer lekker geld verdienen daar als het even kan..
dat wordt dus ook Mysteryland voor massive dit jaar, 10 minuutjes fietsen naar dat terrein
super !
Feb-13-2003 08:42
Teal'k
Supreme tranceaddict
Registered: Oct 2000
Hmmm, weet ik al meteen waar iedereen blijft crashen! Massive here i come!
Feb-13-2003 11:53
TranceHydra
Junior tranceaddict
Registered: Jan 2003
Hmm, ik hoop dat de gemeente Hoofddorp ook gewoon toestaat dat het 's nachts mag worden gehouden in plaats van overdag (of 's nachts en overdag net als Mysteryland 2001, da's nog veel beter).
Weet iemand eigenlijk waarom het Six Flags terrein is afgedaan als lokatie destijds?
Feb-17-2003 16:01
RnakR
Shame on you Mr Bush
Registered: Jun 2001
somebody can traduce that for me plz ??? what's about mysteryland ?