Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > in search of sunrise 4
Pages (21): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
AlexKross
Hardcore will never die

Registered: Feb 2005
in search of sunrise 4

je pense que tous les vrais le savent deja mais bon je me suis dit que ca vaut quand meme la peine... in search of sunrise 4 arrive en mai... faut esperer uniquement quil ny ait pas que des tracks kon connaisse deja... et pas que ses prods.... sinon sil est aussi bien que les 3 autres c grandiose...
les members de www.djtiesto.com auront le droit au cd plutot lors du release party le 29.04...
peace to the dj
love to tiesto

Old Post Mar-16-2005 21:00 
Click Here to See the Profile for AlexKross Click here to Send AlexKross a Private Message Add AlexKross to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Murphy
tranceaddict

Registered: Aug 2004

Moi je ne savais pas car en plus je ne suis pas inscrit sur son site, mais effectivement je trouve que tiesto case beaucoup trop ses prods dans ses compils ou autres concert. Je suis tomber sur le cul en regardant le book du DVD TIC 2 il doit y avoir que 2 ou 3 tracks qui ne viennent pas de chez lui, mais bon...on verra bien !

Old Post Mar-16-2005 21:21  France
Click Here to See the Profile for Murphy Click here to Send Murphy a Private Message Add Murphy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ptitcalvin
• ZaSieWeed Addict •

Registered: Jul 2003

quote:
Originally posted by Murphy
. Je suis tomber sur le cul en regardant le book du DVD TIC 2 il doit y avoir que 2 ou 3 tracks qui ne viennent pas de chez lui, mais bon...on verra bien !

D'un autre coté, s'il "compose" des prod's sans les jouer derrière...

Ok pour qu'il ne joue pas que ses tracks & remix, mais bon nombre d'artistes en font de même.

Old Post Mar-16-2005 22:46  France
Click Here to See the Profile for ptitcalvin Click here to Send ptitcalvin a Private Message Add ptitcalvin to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
boullette
Eki Eki Eki Eki batang!!!

Registered: Sep 2003

je trouve ca tout a fait normal qu'il joue bcp de ses prod et autres remixes. S'il se fait pas de la pub, ca sert a rien...

Old Post Mar-16-2005 22:49  France
Click Here to See the Profile for boullette Click here to Send boullette a Private Message Add boullette to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MinsK
Tranceaddict supreme

Registered: Jun 2004

in search of sunrise 4: j'ai du mal à imaginer comment il va faire pour le réaliser dans la lignée des 3 précédents. Vu ses dernières prod qui sont bien plus hard que celles qu'on pouvait trouver dans les anciens.

Old Post Mar-17-2005 07:33  France
Click Here to See the Profile for MinsK Click here to Send MinsK a Private Message Add MinsK to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Mister NjoY
keep the rhythm

Registered: Apr 2004

Ben c'est normal quand même qu'a un "concert" on joue plus ses prods qu'autres choses...

Sinon vivement que la tracklist soit dévoilé !

Old Post Mar-17-2005 07:47  France
Click Here to See the Profile for Mister NjoY Click here to Send Mister NjoY a Private Message Visit Mister NjoY's homepage! Add Mister NjoY to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_ Andy _
Frankie Fan

Registered: Oct 2002

quote:
Originally posted by Mister NjoY
Sinon vivement que la tracklist soit dévoilé !

J'ai vraiment peur que le mythe ISOS soit casé... car Tiësto 2005, c'est pas le même que Tiësto 2000 tout comme Ferry, Armin et cie...

Old Post Mar-17-2005 12:18  Suriname
Click Here to See the Profile for _ Andy _ Click here to Send _ Andy _ a Private Message Add _ Andy _ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Murphy
tranceaddict

[QUOTE]Originally posted by Mister NjoY
Ben c'est normal quand même qu'a un "concert" on joue plus ses prods qu'autres choses...

C'est bien vu !!!

Old Post Mar-17-2005 12:59  France
Click Here to See the Profile for Murphy Click here to Send Murphy a Private Message Add Murphy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Clovis
techno jungle shit

Registered: Apr 2004

+ d'anticipation pour le prochain GU...

Deja faut que j'achete celui de Danny Howells qui sort a la fin du mois...Tiesto il a ete bof cette annee..mais bon j'attends d'ecouter d'abord avant de critiquer...

Old Post Mar-17-2005 13:10  France
Click Here to See the Profile for Clovis Click here to Send Clovis a Private Message Visit Clovis's homepage! Add Clovis to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
alexander1984
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2004

quote:
Moi je ne savais pas car en plus je ne suis pas inscrit sur son site, mais effectivement je trouve que tiesto case beaucoup trop ses prods dans ses compils ou autres concert. Je suis tomber sur le cul en regardant le book du DVD TIC 2 il doit y avoir que 2 ou 3 tracks qui ne viennent pas de chez lui, mais bon...on verra bien !

Déja je trouve comme la plupart de ceux qui ont répondu qu'il est plutôt normale de passer dans ces concerts ses propres créations, les gens viennent en partie pour ça.... pour écouter des nouveautés d'autres DJ mais aussi pour les classiques et les morceaux qui ont fait la renommé de l'artiste, c'est évident.
Après sur TIC 2 DVD y'a 17 sur 30 tracks qui ne sont pas de lui. Donc on peut quand même dire que c'est du 50/50

Sinon je suis très impatient d'attendre le nouveaux ISOS, car les 3 premiers sont pour moi les meilleures albums de Trance qui existent (c'est purement subjectif mais je ne pense pas être le seul )

Sinon concernant ISOS 4, y a un type sur le forum de tiesto.com qui a mis une playlist:
01 Way Out West – Killa
02 Leama & Moor – Fact Of The Matter
03 Gabriel & Dresden – Arcadia
04 Quest – The Shepherd
05 Nathan Fake – The Sky Was Pink (Holden Remix)
06 The Ambush – Everlast
07 Interstate – I Found U
08 ID
09 Tiësto – A Tear In The Open (Leama & Moor Remix)
10 Portishead – Roads (Sultan & Tonedepth Remix)
11 Blank & Jones – Perfect Silence (E-Craig’s 212 Mix)

Maintenant allez savoir si c'est la bonne ou pas ???

Reste plus qu'a attendre sa sortie courant Mai 2005

Old Post Mar-17-2005 14:50  France
Click Here to See the Profile for alexander1984 Click here to Send alexander1984 a Private Message Add alexander1984 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
matvei
Supreme tranceaddict

C'est prog a mort cette playlist

Old Post Mar-17-2005 15:18  France
Click Here to See the Profile for matvei Click here to Send matvei a Private Message Add matvei to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MinsK
Tranceaddict supreme

Registered: Jun 2004

quote:
Originally posted by matvei
C'est prog a mort cette playlist

Ouai! C'est clair, en tout cas ça me surprendrait de lui

Old Post Mar-17-2005 15:25  France
Click Here to See the Profile for MinsK Click here to Send MinsK a Private Message Add MinsK to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > in search of sunrise 4
Post New Thread    Post A Reply

Pages (21): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackID from Martijn Ten Velden 's set! [2007] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSystem F - "Ignition Sequence Start" (Original Mix) [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 19:11.

Forum Rules: