Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Installatie probleem
  Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Teknikol
terug uut 'de west'!

Registered: Aug 2002
Installatie probleem

om te beginnen sorry dat ik dit hier moet posten maar mijn engels is nogal slecht dus wou het niet in FAQ forum posten en weet ook niet of dat daar wel thuishoort. Tis misschien een heel vaag verhaal maar vraag maar als er onduidelijkheid is.

ok. hier gaan we:

Ik heb vorige maand ofzo de warez versie van Reason2.0 gedownt (cue/bin files)
Ik branden (3cd's) en zonder problemen geinstalleerd en gedraaid.

nou heb ik mn pc opnieuw geinstalleerd. ik moest dus reason2 er opnieuw op trappen. Maar als ik nu de installatie disc er in doe start om te beginne autorun niet. dat vond ik al vreemd. dus ik openen, en de setup.exe draaien. geen reactie. tja het enige wat je ziet is een zandlopertje heel ff nadenken en daarna verdwijnt deze zonder enig resultaat te hebben behaald.

En zo heb ik nog op verscheidene manieren geprobeerd het alsnog geinstalleerd te krijgen. bij add software in control panel, de cd romspeler van mn ma gebruiken om over het netwerk (100mbit) naar mijn pc te installeren, verschillende compatibility modes gebruikt (leuke functie bij winxp) naja dat was het wel zon btje d8 ik.

Als de de cd er bij een andere computer er in doe, start de autorun gewoon en kun je installeren. Alleen bij mij niet en dat terwijl ik mn pc net opnieuw heb geformatteerd en geinstalleerd. dus de cd is niet verrot ofzo. Het heeft gedraaid op XP hier, maar nu wil het niet meer. Mn cdrom/dvd speler is ook niet stuk want andere cd's werken wel. ook mn brander geeft niet thuis. Ik heb de cue file zelf ook nog eens een keer opnieuw op een andere cd gebrand, maar ook dat bood geen uitkomst.

dus de cd lijkt niet kapot te zijn, en mn cdrom/dvd en brander evenmin

specs:
- Winxp prof
- TB 1400 Athlon
- Geforce 2 GTS (32 mb)
- 512 mb intern geheugen (geen ddr, dat ouwere, weet niet hoe dat heet dim? kan dat?)
- Soundblaster live 5.1
- 8kta3 plus pro
- Aopen CDRW CRW1232 A
- Pioneer DVD-ROM-116
- 2 maxtor hd's van 20 gb (raid 0)
- CTX plug & play monitor 17"

en dan de hamvragen: hoe kan dit, heeft iemand dit als een eerder gehad, kan iemand me helpen?

want zonder reason kan ik egt niet leven

Old Post Feb-23-2003 17:39  Netherlands
Click Here to See the Profile for Teknikol Click here to Send Teknikol a Private Message Add Teknikol to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mantisnl
luuk maes

Registered: Jul 2001

ik heb wel eens dat soort dingen gehad toen ik mn pc geformatteerd heb, en daarna weer vanalles wilde installeren. mn geluidskaart reageerde niet, cdromspeler ook eens problemen mee gehad, en toen heb ik mn pc weer overnieuw geformatteerd, en toen deed hij t wel. volgens mij komt dit omdat er soms wel eens iets fout kan gaan tijdens de installatie van windows (ik kan voor de rest niets anders verzinnen )

dus, ehm, mijn advies is om um nog eens te formatteren en dan nog eens proberen

Old Post Feb-23-2003 20:03 
Click Here to See the Profile for mantisnl Click here to Send mantisnl a Private Message Visit mantisnl's homepage! Add mantisnl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Teknikol
terug uut 'de west'!

hehe, dat zou dan de 4e keer zijn

Old Post Feb-23-2003 20:26  Netherlands
Click Here to See the Profile for Teknikol Click here to Send Teknikol a Private Message Add Teknikol to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mantisnl
luuk maes

Registered: Jul 2001

quote:
Originally posted by Teknikol
hehe, dat zou dan de 4e keer zijn

zet dat de volgende keer erbij, dat bespaart me typwerk

Old Post Feb-23-2003 20:28 
Click Here to See the Profile for mantisnl Click here to Send mantisnl a Private Message Visit mantisnl's homepage! Add mantisnl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
LightForce
Totally Addicted

Registered: Sep 2001

Zou het kunnen zijn dat je dvd-rom geinstalleerd wordt met oude drivers van XP? En hierdoor wat compatibiliteit mist, wat hij voorheen misschien wel had.. Dat hij het eerder wel gedaan heft zou misschien komen door andere drivers, update van drivers... Ik raadt aan om bij je DVD-rom leverancier de nieuwste drivers te downloaden van XP.

Let ook ff op of je cd-rom / dvd-rom wel de autorun heeft aanstaan. Dit zou dan ergens in je instellingen van je hardware moeten staan.

veel suc-6

Old Post Feb-24-2003 10:30  Netherlands
Click Here to See the Profile for LightForce Click here to Send LightForce a Private Message Add LightForce to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
arj1o1
.

Registered: Sep 2001

waarchijnlijk gewoon windows xp die niet ondersteund wordt, je had toch eerst geen XP of wel?

.

Old Post Feb-24-2003 15:11  Netherlands
Click Here to See the Profile for arj1o1 Click here to Send arj1o1 a Private Message Add arj1o1 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Teknikol
terug uut 'de west'!

quote:
Originally posted by arj1o1
waarchijnlijk gewoon windows xp die niet ondersteund wordt, je had toch eerst geen XP of wel?

khad eerst dezelfde xp

keppet wel heel vaag uitgelegd geloof ik

Old Post Feb-24-2003 20:03  Netherlands

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Installatie probleem
Post New Thread    Post A Reply

Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackBinary Finary Live @ Hyperstate 99' [2003] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackFreejack - "Elevation" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 10:18.

Forum Rules: