|
| quote: | Originally posted by Robvef
Veel plezier!!!! Dat zal ook zeker wel een goed feestje worden. |
ja psies.Tuurlijk niet zo vet als 4 Elements.Maar zeker vet.
Er komen toch nog zat feesten dus over dees kan ik me echt niet druk maken.Ik vind alles best zolang ik maar naar Qlimax,Dance Valley,Impulz,I Love Techno,Awakenings (festival) kan gaan.deze feesten wil ik zeker voor geen goud missen.
GREETZ!!
|