Mankind 4! Vilka ska dit?
Jag bara kollar lite om nån i forumet ska pallra sitt arsle dit?
Om nån ska dit så kunde man ju ha ett SWETA gettogether?
Det verkar vara en helsjuk fest det här asså!
Info tagen från Mandarin.nu:
Namn: Mankind 4
Datum: 2003-02-22
Arrangör: Diode Rec.
Tid: 22-07
Plats: Kulturhuset
Stad: Jönköping
Pris: Förköp: 180kr, I dörren: 200kr
Ålder: 16
Live:
[ SECOND FLOOR ] (psy)
- SON KITE (Digital Structures)
DJ's:
[ MAIN FLOOR ] (techno)
- MARCO BAILEY (MB Electronics, Primate, Sync, Belgien)
- ANDREAS KREMER (Life Form Recordings, Kuzami, Tyskland)
- PAUL MAC (C-Sides, Stimilus, Primate, Phont, UK)
- MARKO NASTIC (Recycled Loops, TTP, Serbien)
- JOHAN BACTO (Mankind, Sync, Devil's Choice)
[ SECOND FLOOR ] (psy)
- WIKING (STP)
- TEGE (Mandarin/STP)
- ERIK SAHL (Spocile, Plastico)
- AZON (DeltaForce)
- KRICKE (DeltaForce)
[ CHILLOUT ]
- MAGO
- PEHR HERB
- ARCTICSURFER
Annat:
Förköp:
Jönköping: Diode Rec. (036-363372), Megahertz (036-100193)
Skövde: Jannes Wax (0500-471880)
Göteborg: Balagan (031-159098)
Stockholm: Saturn Return (08-212089), Svaj (08-6426520)
Malmö: Cosmic One (040-301000)
Borås: Volume Records (033-400911)
Örebro: Megahertz (019-6113498)
Karlstad: Megahertz (054-101186)
Norrköping: Back To Plastic (011-128818)
Växjö: Megahertz (0470-14477)
Mer info: http://www.johanbacto.com/mankind
___________________
One of the few ones left
|