Registered: Apr 2002
Gratis e gött!
Tänkte bara tipsa om denna sajt! Går man in på den sidan kan man t.ex. beställa gratisprover av Libresse Invisible Goodnight beställa en 100%-knapp eller varför inte gå på bio! förhandsvisning ju! Går man in på "tidningar" ex kan man få gratis nummer najz...
Mar-11-2003 08:44
x-dream
Kurai is my slave!
Registered: Nov 2000
Får ta å beställa lite Libresse då da...
Mar-11-2003 09:09
tjockis
tranceaddict
Registered: Nov 2001
var det nån mer än jag som fick en rakhyvel i brevlådan lagom till myndighetens tid? inte för att jag hade ett hårstrå i ansiktet som man inte kunde gnugga bort med en fuktig handduk, men tanken var ju lagom söt
Mar-11-2003 09:44
Glorie
Goodbye for now
quote:
Originally posted by tjockis
var det nån mer än jag som fick en rakhyvel i brevlådan lagom till myndighetens tid? inte för att jag hade ett hårstrå i ansiktet som man inte kunde gnugga bort med en fuktig handduk, men tanken var ju lagom söt
hohoho , det där lät roligt
x-dream, ja...jag tänkte ju att du skulle beställa
Mar-11-2003 15:18
zamson
i´ll house you
Registered: Dec 2002
quote:
jho en sån fick jag för läääänge sen... hehe en gilette - funkar ju asbra...måste bara köpa nya blad (har jag fastnat i fällan haha)
Mar-11-2003 15:32
reveal
always in the mix
Registered: May 2001
rakhyvel måste man ju ha... och faktum är att gilettes mach 3 är bäst så man hade köpt en sån även om man inte fick någon (vilket jag inte fick, stackars mig va? )
Mar-11-2003 18:27
Vizay
immiNspired
Registered: Dec 2001
jag är lat...orka hålla på med rakhyvel...sånt e för petiga människor
batteries not included.
- dave
Mar-11-2003 18:36
reveal
always in the mix
Registered: May 2001
quote:
Originally posted by Vizay
jag är lat...orka hålla på med rakhyvel...sånt e för petiga människor
Originally posted by reveal
blir ju sjukt mkt bättre
Men rakar du varje dag, så får du lättare irriterad hud. Kör alltid rakaparaten i duschen.
Mar-11-2003 19:39
Glorie
Goodbye for now
quote:
Originally posted by ScuL
jenny du blir för holländskt varje dag
bara holländare vill ha allt gratis!
hehe, jasså... Är det sant?
sen när blev detta raktråden, ja missa nog det Men hallå... imorrn kan ni hämta ut gratis biljetter ju till bio! Missa inte det nu...
Mar-11-2003 20:02
mindshooter
Neverchanging avatar
Registered: Nov 2000
quote:
Va gör du här brorsan?
...du har fortfarande inte ett fjun i ansiktet
Vi snackade faktiskt om direkt marknadsföring i skolan. Jag tror det är Gilette som skickar rakhyvlar till alla som fyller 18...det kallas för direkt marknadsföring Man ska inskolas i gilettevärlden...
EDIT: Beställde några nummer av Cap&Design (gamla), dom har sjyssta guider och sånt