Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Germany > brauche das Lied
  Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Engel
tranceaddict in training



Registered: Feb 2003
Location: Mönchngldbach, Germany
brauche das Lied

Halli Hallo Ich suche schon seit einiger zeit einen Track den ich nirgens finde. Ich glaube der ist von "midi 4" "Miss You" bin mir aber nicht sicher. hat wer eine site wo ich einen Sampel ziehen kann.


___________________
-| It better sound`s with Vinyl |-

Old Post Feb-25-2003 17:14  Germany
Click Here to See the Profile for Engel Click here to Send Engel a Private Message Visit Engel's homepage! Add Engel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dEEkAy
Guest



Registered: Not Yet
Location:

Ich möchte nur darauf hindeuten dass das GTA Forum nicht zum Requesten von MP3 Files dient. Dafür gibt es im allgemeinen den Hub oder Filesharing Programme. Ansonsten im Sticky Thread "Geile Tracks" posten!

Danke

Old Post Feb-25-2003 19:18 
Add  to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MeGAmiNd
vinyladdict



Registered: Jun 2002
Location: Oberfranken - GTA #30

quote:
Originally posted by dEEkAy
Ich möchte nur darauf hindeuten dass das GTA Forum nicht zum Requesten von MP3 Files dient. Dafür gibt es im allgemeinen den Hub oder Filesharing Programme. Ansonsten im Sticky Thread "Geile Tracks" posten!

Danke


deeki der lehrer!


___________________
I wanna party with your body!

Old Post Feb-25-2003 20:44  Germany
Click Here to See the Profile for MeGAmiNd Click here to Send MeGAmiNd a Private Message Add MeGAmiNd to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
drizzt81
Professional Lamer



Registered: Nov 2001
Location: GTA #1 - At work

quote:
Originally posted by dEEkAy
Ich möchte nur darauf hindeuten dass das GTA Forum nicht zum Requesten von MP3 Files dient. Dafür gibt es im allgemeinen den Hub oder Filesharing Programme. Ansonsten im Sticky Thread "Geile Tracks" posten!

Danke


mal net so hart, er wollte doch nur ein sample haben, keine volle mp3..


___________________

get font

I see your 4 Crushs and raise you 3 As The Rush Comes. - Yan from PvD's first summerstage event in '03

Old Post Feb-25-2003 23:22  Germany
Click Here to See the Profile for drizzt81 Click here to Send drizzt81 a Private Message Add drizzt81 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Engel
tranceaddict in training



Registered: Feb 2003
Location: Mönchngldbach, Germany
Dankeeeee

Hallo ihr!!

Ich habs bei Flipside in DDorf gefundeb das letzte Vinyl ist nun meins
Danke an allöö


___________________
-| It better sound`s with Vinyl |-

Old Post Feb-28-2003 16:09  Germany
Click Here to See the Profile for Engel Click here to Send Engel a Private Message Visit Engel's homepage! Add Engel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Sir. Lunchalot
Paradenliebhaber



Registered: Aug 2001
Location: GTA #2

quote:
Originally posted by dEEkAy
Ich möchte nur darauf hindeuten dass das GTA Forum nicht zum Requesten von MP3 Files dient. Dafür gibt es im allgemeinen den Hub oder Filesharing Programme. Ansonsten im Sticky Thread "Geile Tracks" posten!

Danke


Natürlich darf er hier nach nem Lied fragen, wenn andere Leute auch hier ihre Eigenproduktionen vorstellen dürfen.


___________________

Old Post Feb-28-2003 17:42  Germany
Click Here to See the Profile for Sir. Lunchalot Click here to Send Sir. Lunchalot a Private Message Add Sir. Lunchalot to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dEEkAy
Guest



Registered: Not Yet
Location:

hrhr ok überredet

Old Post Feb-28-2003 17:44 
Add  to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Germany > brauche das Lied
Post New Thread    Post A Reply

 
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPeace Division Unknown? [2003] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackOur House - Soliton Wave (Original Mix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 14:56.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!