Ik vind het allemaal wel best, ik had al geprobeerd mijn thread te editten maar die had een of ander tijdlimiet overschreden.
Ik ben de komende weken ff wat minder online maar voor een deadline trekken we toch minstens 2 maanden uit. Wat ik moet rmxn kan me echt geen reet bommen maar muse vind ik best.
Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
quote:
Originally posted by Little Theseus
Ik vind het allemaal wel best, ik had al geprobeerd mijn thread te editten maar die had een of ander tijdlimiet overschreden.
Ik ben de komende weken ff wat minder online maar voor een deadline trekken we toch minstens 2 maanden uit. Wat ik moet rmxn kan me echt geen reet bommen maar muse vind ik best.
2 maanden, is dat niet wat lang, ja ik zeg ook maar wat.. maar het klinkt iig erg lang..
ik vind Muse Sunburn goed, als jullie iets binnenkrijgen van mij betekent het dat ik er iets moois van heb weten te brouwen, anders niet
en ik denk ook wel dat we er aardig wat tijd voor nodig zullen hebben (sommigen waarschijnlijk niet maar ik wel ), dus misschien is het het beste om een tijd af te spreken wanneer de remix klaar moet zijn
Originally posted by TimeportE
-okay, wie doet jury:
TimeportE
(wie volgt)
Ik geef me hierbij dan op als jurylid Als ik mag tenminste
Feb-18-2003 12:47
mantisnl
luuk maes
Registered: Jul 2001
ik heb voor ja gekozen.
ik vind t een hele uitdaging om een niet-trance nummer te remixen, en dat het niet zo makkelijk is, dat is juist het leuke ervan! ik denk dat je hier heel veel van leert, en als we sunburn remixen denk ik dat er heel veel verschillende soorten remixen komen, omdat je zoveel kanten op kunt met de melodie. bij een gewone trance track zal dat veel minder zijn
de tijd.. ik zat eigenlijk te denken aan 2 maanden ofsoow? dat moet meer als zat zijn denk ik!