מה המצב אנשים חזרתי לחמשוש
שקיבלנו צ'ופר.
אני בעובדה בקורס תצ"א למי שלא זוכר
אני יהיה פה יותר מחר יש לי דברים לעשות....
Mar-06-2003 18:41
DjChook
Ancient TranceAddict
Registered: Sep 2000
Location: Ramat Gan, Israel
העיקר שאתה מרגיש טוב אחי
___________________
Never again.
Mar-06-2003 18:50
itamarsan
Hard and Uplifting=Life
Registered: Jul 2002
Location: yavne,israel
תרגיש טוב ובהצלחה בהמשךךךך
Mar-06-2003 22:02
luckystrike
it's getting late . . .
Registered: Apr 2001
Location: israel
אחלה אחי !
איך הולך ?
יש גם בנות בקורס שלכם ?
יש דיסטנס ?
קיצר אני יודע שעובדה זה חור מטורף לא ?
יאללה תעשה חיים עוד מעט נגמר ...
___________________
CHICANE - EMPIRES ! ! !
Mar-06-2003 23:57
Sniper
Markus Schulz Addict
Registered: Mar 2002
Location: IL
ברוך השב אחי
:]
העיקר שזה עובר לך בסבבה
___________________
Mar-07-2003 04:29
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT
Registered: Nov 2001
Location: israel
ברוך השב אח שלי
תנצל את החמשוש
אל תלמד מתמטיקה
___________________
.
Mar-07-2003 16:37
MasterP
/\$$ /\/\a$T3R
Registered: Nov 2002
Location: Tour De Trance
quote:
Originally posted by luckystrike
אחלה אחי !
איך הולך ?
יש גם בנות בקורס שלכם ?
יש דיסטנס ?
קיצר אני יודע שעובדה זה חור מטורף לא ?
יאללה תעשה חיים עוד מעט נגמר ...
יש איתנו 5 בנות בקורס הן חמודות אבל לא יותר מזה.
יש עוד הרבה קורסים איתנו
יש את קורס פוטו שהוא גם חלק ממפענחי תצ"א שם יש בנות ממש חובקות.
דיסטאנס יש אבל מעט...
עכשיו עושים לנו טרור... יעני משמעת טירונות כי אנחנו לא עומדים בזמנים.
עושים לנו 10 שניות הייתם ב-ח 5 שניות בשלשות
אז חטפנו קצת שוק.
אבל חפיף.
עוד מעט נגמר??? הלוואי רק עוד 4 חודשים.
מה שכן עכשיו אני וחברים מביאים מוזיקה אז יהיה נעים לאוזניים
quote:
Originally posted by Hell_Copter
ברוך השב אח שלי
תנצל את החמשוש
אל תלמד מתמטיקה
עלק מתמטיקה יא קרוע.
איזה ניצול הבאתי לחמשוש חבל"ז
quote:
Originally posted by כולם
ברוך השב
תודה חבר'ה התגעגתי
Mar-08-2003 12:31
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT
Registered: Nov 2001
Location: israel
quote:
Originally posted by MasterP
עלק מתמטיקה יא קרוע.
איזה ניצול הבאתי לחמשוש חבל"ז
אמרתי את זה בגלל שיש לי מגן מחר
שונא מתמטיקה!!!!!!