Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Flutlicht rockar för fan
Pages (3): [1] 2 3 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
mindshooter
Neverchanging avatar



Registered: Nov 2000
Location: Hiding from Chuck Norris
Satan (eek!) Flutlicht rockar för fan

Har som många vet aldrig haft något större intresse för hard trance. Efter att jag tankat ett av Flutlichs radio set så måste jag säga att jag ändrat uppfattning till viss del. Jävlar vilken energi har har fått in i sina set. Har nu tankar flera stycken varav den senaste var

Flutlicht - Infinity live at mad 28-02-2003

o fan vilket draaaaag, han har hittat sådana pärlor inom hard trance scenen som får mig att hoppa upp och ner i stolen Kan inte få nog av hans set... Deras låtar har jag alltid diggat dock.
Riktigt bra på att mixa oxå! ojojoj....rekomdenderar hans set varmt till er alla!


___________________

Old Post Mar-06-2003 22:36 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nyx
TB-303 Maniac



Registered: Oct 2002
Location: Halmstad, Sweden
Re: Flutlicht rockar för fan

quote:
Originally posted by mindshooter
Har som många vet aldrig haft något större intresse för hard trance. Efter att jag tankat ett av Flutlichs radio set så måste jag säga att jag ändrat uppfattning till viss del. Jävlar vilken energi har har fått in i sina set. Har nu tankar flera stycken varav den senaste var

Flutlicht - Infinity live at mad 28-02-2003

o fan vilket draaaaag, han har hittat sådana pärlor inom hard trance scenen som får mig att hoppa upp och ner i stolen Kan inte få nog av hans set... Deras låtar har jag alltid diggat dock.
Riktigt bra på att mixa oxå! ojojoj....rekomdenderar hans set varmt till er alla!


flutlicht..mixar de hard trance?

har du tracklist till setet så jag får se om det är hard trance eller "hard trance".


___________________

Old Post Mar-06-2003 22:53  Sweden
Click Here to See the Profile for Nyx Click here to Send Nyx a Private Message Add Nyx to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™



Registered: Apr 2001
Location: La La Land

Vill gärna ha... vill ju dela din entusiasm mind

Du vet vart min ftp ligger


___________________
www.Steveheden.se

Old Post Mar-06-2003 22:59  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
RebeL9
The Digital Blonde addict



Registered: Nov 2001
Location: Gothenburg, Sweden

gillar du det så tanka Resonate 2 The Brutal Sound of Hardtrance mixad av The Freak.
bästa hardtranceskivan jag hört i mannaminne


___________________
My new oldskool TRANCE mix!

Old Post Mar-06-2003 23:11  Afghanistan
Click Here to See the Profile for RebeL9 Click here to Send RebeL9 a Private Message Visit RebeL9's homepage! Add RebeL9 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rikard
Supreme tranceaddict



Registered: Oct 2001
Location: Sweden

blir jävligt nyfiken på det där med nu flutlicht's produktioner har jag gillat, dem jag hört iaf

och har även böjat lyssna mer och mer på "hårdare" trance
är den uppe på din ftp nu steve?

Old Post Mar-06-2003 23:26 
Click Here to See the Profile for Rikard Click here to Send Rikard a Private Message Add Rikard to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nyx
TB-303 Maniac



Registered: Oct 2002
Location: Halmstad, Sweden

quote:
Originally posted by RebeL9
gillar du det så tanka Resonate 2 The Brutal Sound of Hardtrance mixad av The Freak.
bästa hardtranceskivan jag hört i mannaminne


ganska patetiskt av The Freak att kalla skivan för "The Brutal Sound of Hardtrance" när låtarna är gränsfall till att vara det jag definierar som hardtrance...det finns mycket mer brutala hardtrancelåtar än de han hade med i mixen.


___________________

Old Post Mar-06-2003 23:31  Sweden
Click Here to See the Profile for Nyx Click here to Send Nyx a Private Message Add Nyx to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar



Registered: Nov 2000
Location: Hiding from Chuck Norris

01. Dumonde - God Music (Flutlicht Mix)
02. Marc Dawn - Expander (Flutlicht Mix)
03. Uptide Tuner - Last Night
04. Marco V – In Charge (Original Mix)
05. 040 feat. Erica Baxter - Dreams (Mix)
06. Marco V - GODD
07. Marco V - Revolt
08. Talla2XLC - The Silence (Flutlicht Mix)
09. Sound Of Overdose - City To City (S.H.O.K.K. Mix)
10. Geilomatics - Geilomat (S.H.O.K.K. Mix)
11. Flutlicht - The Fall (Deep Fall Mix)

Deras egna produktioner är väl "highlights" i settet så att säga...älskar hela dock

dbl: Vet inte vad du har för syn på vad som är vad inom trance såklart men detta har iaf alltid varit Hard trance för mig


___________________

Old Post Mar-06-2003 23:31 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nyx
TB-303 Maniac



Registered: Oct 2002
Location: Halmstad, Sweden

quote:
Originally posted by mindshooter
01. Dumonde - God Music (Flutlicht Mix)
02. Marc Dawn - Expander (Flutlicht Mix)
03. Uptide Tuner - Last Night
04. Marco V – In Charge (Original Mix)
05. 040 feat. Erica Baxter - Dreams (Mix)
06. Marco V - GODD
07. Marco V - Revolt
08. Talla2XLC - The Silence (Flutlicht Mix)
09. Sound Of Overdose - City To City (S.H.O.K.K. Mix)
10. Geilomatics - Geilomat (S.H.O.K.K. Mix)
11. Flutlicht - The Fall (Deep Fall Mix)

Deras egna produktioner är väl "highlights" i settet så att säga...älskar hela dock

dbl: Vet inte vad du har för syn på vad som är vad inom trance såklart men detta har iaf alltid varit Hard trance för mig


jag anser att de låtarna ligger närmare uplifting/epic/eller-vad-ni-nu-kallar-det trance än hardtrance..men, alla har inte samma uppfattning när det gäller genrer.

btw...flutlicht är faktiskt bra..deras remixer på "expander" & "isn't it all a little strange" är helsköna


___________________

Old Post Mar-06-2003 23:43  Sweden
Click Here to See the Profile for Nyx Click here to Send Nyx a Private Message Add Nyx to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar



Registered: Nov 2000
Location: Hiding from Chuck Norris

quote:
Originally posted by Nyx
jag anser att de låtarna ligger närmare uplifting/epic/eller-vad-ni-nu-kallar-det trance än hardtrance..men, alla har inte samma uppfattning


ok...kanske är därför jag diggar dom då... har bara läst att det är ett hard trance set så det är den uppfattningen jag fått....expander och Marco V har jag oxå hört ett flertar ggr klassas som hard trance..därav min slutsats...men kärt barn har många namn alla tycker olika som sagt


___________________

Old Post Mar-06-2003 23:49 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired



Registered: Dec 2001
Location: Stockholm & in my mind

dricka sprit å _hålla käften_


hmm har inte hört någe live med flutlict men jag avgudar hans/hennes/deras låtar å remixer...så jävla nicea


___________________
quote:
Originally posted by davedresden
i suggest getting the gabriel & dresden prog-a-minute. in 3 easy steps you too could change the face of dance music.

batteries not included.

- dave

Old Post Mar-06-2003 23:51  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun



Registered: Dec 2001
Location: Gothenburg/sweden

quote:
Originally posted by mindshooter
dbl: Vet inte vad du har för syn på vad som är vad inom trance såklart men detta har iaf alltid varit Hard trance för mig


??????
vad har jag med detta att göra?????


___________________
Daniel

Old Post Mar-06-2003 23:54  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
fede
(((d[-_-]b)))



Registered: Sep 2002
Location: Stockholm, Sweden

quote:
Originally posted by Vizay
dricka sprit å _hålla käften_


hmm har inte hört någe live med flutlict men jag avgudar hans/hennes/deras låtar å remixer...så jävla nicea


Det är två män bakom flutlich DJ Natron och DJ Reverb

edit: btw.. kolla in www.djnatron.com det är flutlichts hemsida. Sen kolla på dates där står det SWEDEN!!! 31.05.03 dom kommer hit också


___________________

Old Post Mar-07-2003 04:23 
Click Here to See the Profile for fede Click here to Send fede a Private Message Visit fede's homepage! Add fede to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Flutlicht rockar för fan
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): [1] 2 3 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackUnknown trance song in Liquid pop demo video [2002] [8]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSalt Lake - Rendezvous [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 12:28.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!