Nyx
TB-303 Maniac

Registered: Oct 2002
Location: Halmstad, Sweden
|
|
|
Re: Flutlicht rockar för fan
| quote: | Originally posted by mindshooter
Har som många vet aldrig haft något större intresse för hard trance. Efter att jag tankat ett av Flutlichs radio set så måste jag säga att jag ändrat uppfattning till viss del. Jävlar vilken energi har har fått in i sina set. Har nu tankar flera stycken varav den senaste var
Flutlicht - Infinity live at mad 28-02-2003
o fan vilket draaaaag, han har hittat sådana pärlor inom hard trance scenen som får mig att hoppa upp och ner i stolen Kan inte få nog av hans set... Deras låtar har jag alltid diggat dock.
Riktigt bra på att mixa oxå! ojojoj....rekomdenderar hans set varmt till er alla! |
flutlicht..mixar de hard trance?
har du tracklist till setet så jag får se om det är hard trance eller "hard trance". 
___________________
|
|