Kalle och Chokladfabriken
Hej allesammans!
Med anledning av att jag måste bo borta under tio dagar tänkte jag bara kort ger er ngt roligt att lyssna på under tiden. Vet inte vilka av er som delar min djupa fascination för Ernst-Hugo Järegårds uppläsning av Roald Dahls saga, men här kommer det enda jag har lyckats hitta under timmar av DC-letande!
OM DET ÄR NÅGON SOM HAR FULL RIP BER JAG ER PÅ MINA BARA KNÄN ATT PM:A MIG!! 
August Glupsk
Vi ses på Filterheadz, Tiesto, Marco V samt kryssen!!
kram, moramjukisbrallers
|