säg en låt som han gjort samt en remix vilka e era favoriter? själv har man inte hört allt precis men aaa själv mjukar ja upp lite me en remix som ja diggar nu double n-forever and a day(airbase remix) för att ta ETT exempel weeeeeeee....
Jag gillar hans remix på Escobars låt ... Someone new? Dreamer är helt ok på golvet...
har inga allt låter helt enkelt så.... not my style
___________________ My new oldskool TRANCE mix!
Eskobar & Heather Nova - Someone New (Airbase Remix) Den är mycket bra! Mina favoriter är annars: DJ Stigma - The Answer (Scarab Remix) Blank and Jones - Watching The Waves (Moon Remix) och Scarab - Dreamer (Refined Version) Airbase - GIR Airbase - Ionize är också helt ok! Jag tycker Airbase är en klar ljuspunkt i den allt mindre (tyvärr) melodiska trance-scenen.
___________________ Fook 'em...
quote:Originally posted by Kraith DJ Stigma - The Answer (Scarab Remix) Den där va jag kär i ett tag....helt klart en grym låt! Han lirade sin mix på Ligaya i norrköping förut....lät jävligt bra på golvet faktiskt
En riktigt bra remix e helt klart Eskobar feat Heather Nova - Someone New (Airbase Remix) tycker det e kass att den inte e släppt Scarab - Dreamer (Refined Version) e helt klart en höjdare.. hade den på minidisken ett bra tag, men nu verkar jag ha spelat över just den skivan
___________________ Daniel
Solar Stone - Solarcoaster (Airbase Remake) är så cool, är så cool, är så cool..
___________________ ▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲
hade ingen koll på att airbase var moon också...diggar ju faktiskt den stenhårt - remixen på blank & jones asså.. ska tanka hem someone new också
Eskobar feat Heather Nova - Someone New (Airbase Remix) HELT KLART GRYM LÅT !
jag gillar someone new remixen.. the scarab - Dreamer (refined version) ooch vagabond
fasen, har inte ens hört the answer bläää wave e ju fin me, ionize mmmm och unity me
Tycker att Airbase är duktig, men det är inte riktigt min kopp heller. The Scarab-Dreamer tycker jag iofs har en sjukt grym buildup.