Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Nåns FTP
  Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
OscarP
tranceaddict

Registered: Oct 2000
Question Nåns FTP

Tjenare!

För ett tag sen (ett år eller så) var det nån som postad en FTP här där man kunde ladda ner lite olika trance filmer, bland annat Sensations 2002 - White Edition. Laddade ner och kollade på den ett par gånger och jag vill minnas att den var grymm...

Nu är det så att jag formaterat hårddisken och nu funkar inte filmen längre! Jag har provat med alla möjliga codects men ingen verkar funka. Så därför skulle jag vilja fråga den som hade FTPn, i vilket format är filmerna kodade?

Vill så himla gärna se filmen igen så snälla hjälp mig!

Tack på förhand!

Old Post Mar-22-2003 21:00  Sweden
Click Here to See the Profile for OscarP Click here to Send OscarP a Private Message Add OscarP to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Connector
We are connected!

Registered: Nov 2001

De filmerna jag har är i SVCD

Soundcloud!

Music by me

Old Post Mar-22-2003 22:04  Sweden
Click Here to See the Profile for Connector Click here to Send Connector a Private Message Visit Connector's homepage! Add Connector to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SWE_TRANCE
Spacemonkey

Registered: Jul 2001

YES!

Formatet är SVCD!
Installera Power DVD så löser sig dina problem...

Old Post Mar-23-2003 10:40  United Nations
Click Here to See the Profile for SWE_TRANCE Click here to Send SWE_TRANCE a Private Message Visit SWE_TRANCE's homepage! Add SWE_TRANCE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
OscarP
tranceaddict

Registered: Oct 2000

Tack så mycket, det funkar nu!

Old Post Mar-23-2003 14:36  Sweden
Click Here to See the Profile for OscarP Click here to Send OscarP a Private Message Add OscarP to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Nåns FTP
Post New Thread    Post A Reply

Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackCrazy Tune!!!!!!! One of the best [2003] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMonika Kruse - "Andromeda 13" [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 10:53.

Forum Rules: