|
חחחח
מרוב שאני מצונן אני צריך להגיד תודה שיש לי לפחות נחיר אחד שהוא קצת פתוח לנשום ממנו
חחחחחחחחחחחחחחחחחחח
בחיים שלי לא קינחתי את האף כל כך הרבה
בכל מקרה, תרגיש טוב אחי
נקווה שגם אני וגם כולנו
אמממ......... ובקשר לכדורים ותרופות - לא נראה לי שצריך את החרא הזה... הכי טוב לתת להעביר את זה בדרכים טבעיות כמו להתלבש חם, לשתות חם, וכו'....
עדיף להכניס כמה שפחות כמיקלים לגוף..... 
___________________
|