|
Mijn reden is:
Vaak vind ik het wel leuk om de diverse threads te lezen. Een reply geven vind ik te veel van het goede. Er word ook vaak veel onzin uitgekraamt, en daarom ga ik niet onnodig veel posten om zo aan mijn quota te komen zodat ik weer een stapje hoger te komen in de ladder.
Juist door deze onzin word dit forum minder, en dan denk ik bij mezelf dan kan ik beter niet zoveel posten.
Ik kom hier al heel lang om te lezen. Zelfs voor de tijd voor de immense omslag van raremusicfinder.com was ik hier al lang te vinden. Ik heb me pas laatst geregistreerd omdat ik het niet langer meer bij alleen maar lezen kon houdden.
De meeste TA'ers die zie ik ook vaak bij feesten, ik stond zelfs nog naast hun toen ze naar Capital in Den Haag gingen. Maar ik hoef niet zo nodig met hun naar een feest, ik ga wel met mijn eigen vrienden. (alhoewel ik het misschien wel leuk vind met jullie hoor).
Daarbij komt ook nog dat ik deze thread weer een heel klein beetje waardeloos vind, dus daarom word dit forum al weer minder.
Verder alleen maar positieve dingen over Tranceaddict. Ik lach vaak om jullie opmerkingen, maar dan hoef ik daar niet speciaal een reply op te geven met als enige zin : LOL
Zo nu weet je ook een beetje mijn commentaar, verder no hard feelings hoor. Ik hoop dus niet dat jullie dit mij kwaad gaan nemen.
Dirkie
|