|
תנסה אותי
אפילו שעכשיו ידידה שלי עושה לי באיסיקיו:
"אתה והילה נפרדתם ?"
אז אני עושה לה.."לא לפי מה שאני יודע...היא עשתה לי 1 באפריל"
אז ידידה שלי כזה עושה לי:
"בטוח ? היא נשמעה לי רצינית כשהיא אמרה לי שהיא אוהבת את עודד..."
אז אני כזה מתעצבן ואומר לה שהיא מניאקית שהיא תכננה את זה
ואז היא אומרת לי שגם חברה שלי תכננה את זה איתה
ואז עשינו עכשיו סולחה בטלפון
והכל פסדר.. שיגעו אותי היום
|