|
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
טוב שמע... אנחנו נפרדים...
סתם... 1 באפריל...
איזה זונה
הייתי נפרד ממנה רק בגלל זה |
היא עשתה לי את זה עוד יותר גרוע...
"יש לי משוה לספר לך, והרבה זמן אני מחזיקה את זה בבטן"
אז אני כזה.."נו, דברי..אני מקשיב"
היא - "אני אוהבת עוד מישהו...את עודד [ הוא החבר הכי טוב שלי...]"
אז אני כזה אדיש לאללה..."טוב, מה אני יעשה ? אני לא יכול לעשות לך כלום"
ואז היא כזה אומרת לי
"יחתיכת מטומטם, 1 באפריל"
וכו' וכו' כו'..
|