טוב לפי מה שהבנתי פה אז פרי גם חתם ברדיו אידיאיטי
והוא הולך בדרך של ארמין (ולאחרונה גם יוהן ג'ילאן) ומתחיל תוכנית חדשה
ברדיו !
יש על זה בהרחבה בטראנס.אנ.יו אבל לפי מה שהבנתי
יקראו לתוכנית
Ferry Corsten's World Tour
כמו הסידרת דיסקים שלו ...
כל שבת ראשונה בכל חודש (יענו רק פעם בחודש) בין
שעה 10:00 בערב ל 2:00 בלילה ...
המממ מה אתם חושבים ?
מצד אחד נחמד מצד שני ארמין היה החלוץ והמלך בקטע הזה !
וככה גם התחלנו לדבר איתו - כל ימי חמישי אני זוכר את
זה עוד לפני הגיוס שלי ... לארמין גם היה את הסאונד המיוחד
בתוכנית שלו ... אי אפשר לחקות את זה ...
טוב נו ... נקווה שיהיה סבבה
___________________
CHICANE - EMPIRES ! ! !
Apr-01-2003 01:26
Sm0keMachine
!!!!!!!!!!
Registered: Sep 2000
Location: Israel
נשמע טוב...
למרות שכמו שאמרת, אי אפשר להגיע לרמה של ארמין..
מה גם שלדעתי פרי קצת תקוע בעבר אבל בטח אני היחיד שחושב ככה פה!
טוב יאללה לך לישון!!!!!!
Apr-01-2003 01:36
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT
Registered: Nov 2001
Location: israel
נשמע נחמד ביותר...
אבל זה לא יתפוס כמו ארמין בחיים!!!!!!!
___________________
.
Apr-01-2003 08:45
luckystrike
it's getting late . . .
Registered: Apr 2001
Location: israel
quote:
Originally posted by Sm0keMachine
למרות שכמו שאמרת, אי אפשר להגיע לרמה של ארמין..
מה גם שלדעתי פרי קצת תקוע בעבר אבל בטח אני היחיד שחושב ככה פה!
גם אני חושב ...
פרי לא מה שהיה פעם ...
___________________
CHICANE - EMPIRES ! ! !
Apr-01-2003 11:38
DJ-Kreing^^
Syncope
Registered: Jul 2001
Location: rothland
נשמע סבבה, ביחוד שסטייט אופ טראנס נגמר עוד כמה שבועות ואז זה יתפוס את מקומו...
חבל רק שפרי בטח לא יודע מזה מירק
___________________
"The world is not beautiful. And that, in a way, lends it a sort of beauty."
--=My Music=--
Apr-01-2003 19:23
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT
Registered: Nov 2001
Location: israel
quote:
Originally posted by DJ-Kreing^^
נשמע סבבה, ביחוד שסטייט אופ טראנס נגמר עוד כמה שבועות ואז זה יתפוס את מקומו...
חבל רק שפרי בטח לא יודע מזה מירק
נראה לי הוא היה במירק אז עם ארמין...
שהוא התארח באסוט