|
Ik wist het al een tijdje, hoorde het op HouseQlassics onder andere van personeel van Q-dance zelf.
Ik las de reacties op Partyflock op dit nieuwsbericht, en die waren gemengd. Aan de ene kant had je de groep die reageerde van "Ah mooi, dan kunnen we ook 'BeuQen' in Bloemendaal!" en aan de andere kant de groep die reageerde met "Fuck man dan is het hele relaxte sfeertje op Bloemendaal weg!". Voor beide punten is wel wat te zeggen.
Ik vind dat ze Qdance gewoon de kans moeten geven om daar iets neer te zetten. Ze timmeren de laatste tijd flink aan de weg. Ik heb wel respect voor hun als organisatie, ze zetten in de HMH steeds topfeesten neer die vaak uitverkocht zijn. Daarbij denken ze aan alles: aankleding, licht, geluid, het ziet er altijd TOP uit!!
Toch zit er misschien wel een kern van waarheid in het feit dat de sfeer in Bloemendaal nu minder wordt. Het Hardstyle publiek, dat zich met Qdance identificeert, is niet het beste publiek wat je wil hebben volgensmij. Misschien werkt het afschrikwekkend voor de rest van de strandtenten op Bloemendaal.
Greetz,
SnuggLe