AMSTERDAM - Sean 'P. Diddy' Combs gaat het helemaal anders doen. Na verschillende vakanties te hebben doorgebracht in diverse nachtclubs op Ibiza heeft de rapper besloten een nieuwe stijl muziek uit te gaan proberen.
De 33-jarige Diddy wil een team vormen met bekenden uit de wereld van de dansmuziek. Zo heeft hij Felix Da House Cat, Nellie Hooper en Deep Dish gevraagd voor zijn nieuwe album. Naar verwachting komt dat nog deze zomer uit.
(bron Telegraaf)
Kan het nog gekker ??
___________________
Down-Under was da bomb
Mar-18-2003 17:52
jp
Retired tranceaddict
Registered: Apr 2001
Location: Holland
There goes the neighbourhood
Mar-18-2003 17:56
Pjotr G
Mindcrawler
Registered: Aug 2001
Location: Netherlands
hmmm ik was eigenlijk geneigd verontwaardigd te gaan zuchten....maar de man heeft eigenlijk best gelikte skills qua productie...nu nog kijken of hij "feel" heeft voor dance. Ik ben benieuwd.
___________________
All rhythm evolves around a kick...
Mar-18-2003 18:04
magrec
Kleinenberg addict
Registered: Mar 2001
Location: holland
Ik ben ook benieuwd naar de remix van sander kleinenberg van justin timberlake whehe
trouwens hij is gevraagd om jennifer lopez te gaan remixen maar daar twijfelt ie nog over
___________________
Tiësto is Walt Disney Dance. Thematische Pretparkhouse voor avondvullend amusement.
Mar-18-2003 18:27
tango
no tranceaddict anymore
Registered: Oct 2000
Location: Holland
ik heb inmiddels al gehoord dat deep dish een plaat heeft gemaakt met puffy, en dattie al zelfs af is en in hun gigs wordt gedraaid. Maar hier betreft het een plaat geproduceerd door Deep Dish, met de vocals gedaan door p.d.
grtz,
TNG
___________________
Mar-18-2003 18:34
MennoB
Not Addicted Yet
Registered: Jan 2002
Location: Eindhoven
quote:
Originally posted by magrec
Ik ben ook benieuwd naar de remix van sander kleinenberg van justin timberlake whehe
trouwens hij is gevraagd om jennifer lopez te gaan remixen maar daar twijfelt ie nog over
Jennifer zelf of een nummer van haar
___________________
Heatbeat
Gareth Emery
Mat Zo
Deadmau5
Eric Prydz
Mar-18-2003 18:44
Siesta
In praise of the sun
Registered: Jun 2001
Location: CapeTown
straks gaat tiesto nog rnb maken
laat ze toch lekker doen waar ze goed in zijn. p diddy --> kleine meisjes neuke
tj00
___________________
I hate the global warming hoax
Mar-18-2003 19:06
jp
Retired tranceaddict
Registered: Apr 2001
Location: Holland
quote:
Originally posted by DJ_Siesta
straks gaat tiesto nog rnb maken
laat ze toch lekker doen waar ze goed in zijn. p diddy --> kleine meisjes neuke
tj00
Je bent in de war met R.Kwelly
Alhoewel ongetwijfelt ook Puffy wel eens zijn slurf in de foute voederbak zal steken
Mar-18-2003 19:11
robin
OMGTTFOWTISFBIDK
Registered: Feb 2003
Location: Almere
ik heb vorig jaar ofzo toch maar ff naar die EMA award shit gekeken.. god k heb nog nooit zo'n neppe sukkel als p diddy gezien (jesus noem je zelf dan gewoon sean combs dat klinkt ergens nog wel beetje stoer.. maar "p diddy"..) liep die beetje interresant te doen met zn telefoontje nej je kan me niet bellen ik sta de ema te presenteren blabla.. als je nou iets in scene zet doet dan goed of zorg dat het echt grappig is
k heb het zoiezo niet op rnb/rap (weet ik veel wat hij maakt) en al helemaal niet op die zelfingenomen mafkezen zoals p diddy dus *zucht*
wat een superkneus vind k dat zeg..
*zit helemaal boos achter me computer nou *
Mar-18-2003 19:26
MaGiK54
Happy Skippy
Registered: Apr 2002
Location: The Hague
quote:
Originally posted by robin
*zit helemaal boos achter me computer nou *
Mijn dag is weer helemaal goed, ikke hebbe robin boos gekregen
___________________
Down-Under was da bomb
Mar-18-2003 19:33
Nook
electronic fantastic
Registered: May 2001
Location: Rotterdam
het kan best koel klinken, nadeel is alleen dat als die diddy het gaat doen, anderen rap artiesten dat ook gaat doen, die willen ook die sound, eerst moest alles dooor dr dre gedaan doen, dan de neptunes, zodadelijk sven vath tiesto solar stone enzo??
alsjeblieft niet zeg!
___________________
Mar-18-2003 19:37
robin
OMGTTFOWTISFBIDK
Registered: Feb 2003
Location: Almere
nee hor de bron van mijn woede is .. p diddy's oma.. dankzij haar is zijn moeder geboren, kon zij een kind krijgen.. en kon dat kut-kind muziek gaan maken.. enz. enz. en daarmee mij irriteren..