Aangezien er best veel TA'ers zijn uit Den Haag, dacht ik dat ik het hier ook nog wel eens zou kunnen vragen:
Heeft iemand nog een kamer vrij in Den Haag, of weet iemand nog ergens iets
Omdat ik vanaf midden april ga afstuderen bij de politie Haaglanden (bureau Rijswijk) ben ik op zoek naar een kamer in Den Haag.
Heb verder geen voorkeur waar/hoegroot/hoeveel huisgenoten etc. Als ik maar wat heb....
Dus...weet iemand nog wat? (en nee Optimus, jullie hondehok telt nie mee )
Greetz,
SnuggLe
___________________
"Life is all about choices & respect"
Daar zit ie al te kijken hoor Maar nog zonder resultaat dus...
En Bram, ik heb niet eens een hondehok Ik zoek ook een kamer in Den Haag nog btw
Mar-24-2003 18:01
eieregooie
Perceptions
Registered: Jan 2002
Location:
Re: Kamer gezocht in Den Haag
quote:
Originally posted by SnuggLe
(bureau Rijswijk)
Daar maai ik altijd langs als ik plaatjuhs ga kopen
Maarre... geen kamer voor je helaas
Mar-25-2003 03:18
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!
Re: Re: Kamer gezocht in Den Haag
quote:
Originally posted by eieregooie
Daar maai ik altijd langs als ik plaatjuhs ga kopen
Maarre... geen kamer voor je helaas
Nou, kom binnenkort een keer een bakkie koffie doen dan
___________________
"Life is all about choices & respect"
Mar-25-2003 09:07
MaGiK54
Happy Skippy
Registered: Apr 2002
Location: The Hague
Re: Re: Re: Kamer gezocht in Den Haag
quote:
Originally posted by SnuggLe
een bakkie koffie
Dit heet bij ons een bakkie pleur
Maar helaas ik kan je niet verder helpen.
Wat ga je trouwens precies doen bij politie Haaglanden dan ?? (duh afstuderen natuurlijk , maar wat precies ??)
___________________
Down-Under was da bomb
Mar-25-2003 16:30
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!
Re: Re: Re: Re: Kamer gezocht in Den Haag
quote:
Originally posted by MaGiK54
Dit heet bij ons een bakkie pleur
Maar helaas ik kan je niet verder helpen.
Wat ga je trouwens precies doen bij politie Haaglanden dan ?? (duh afstuderen natuurlijk , maar wat precies ??)
Nog niet 100% zeker, maar wordt een wijkveiligheidsscan van de gemeente Rijswijk, gekoppeld aan het veiligheidsgevoel van burgers en die van agenten/sleutelpersonen.
___________________
"Life is all about choices & respect"
Mar-25-2003 17:02
eieregooie
Perceptions
Registered: Jan 2002
Location:
Re: Re: Re: Re: Re: Kamer gezocht in Den Haag
quote:
Originally posted by SnuggLe
een wijkveiligheidsscan van de gemeente Rijswijk,
Hoeveel wijken hebben ze nou in Rijswijk?
Mar-26-2003 11:58
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!
Ik heb nu een kamer aan de Paul KrugerLaan, rand Transvaalwijk/Regentessekwartier. Nummer 11 om precies te zijn, boven een meubelzaak.
1 mei krijg ik de sleutel, en in dat weekend knal ik ook meteen alles erin.
20m2, met inbegrip van eigen douche en toilet.
Ook een balkon erbij!
Foto knal ik hier nog wel neer.
___________________
"Life is all about choices & respect"
Apr-08-2003 16:37
Flipper01
Addicted dolphin
Registered: Mar 2001
Location: Groningen
Nice!
En hoe ben je er uiteindelijk aangekomen??
___________________
Apr-08-2003 16:39
MaGiK54
Happy Skippy
Registered: Apr 2002
Location: The Hague
Je zit nou niet echt in de beste wijk, Snug
Hoe lang blijf je trouwens in Den Haag ??
___________________
Down-Under was da bomb
Apr-08-2003 16:54
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!
quote:
Originally posted by MaGiK54
Je zit nou niet echt in de beste wijk, Snug
Hoe lang blijf je trouwens in Den Haag ??
Mjah dat klopt Beetje veel allochtonen. Maar het is niet de schilderswijk en ik zit precies aan het randje van de wijk. Maybe scheelt dat.
Er zijn betere, maarja ik heb deze gewoon genomen.
Ik blijf zeker 8 maanden, denk nog wel langer hoor.
En ben eraan gekomen door een advertentie in de Haagsche Courant.
___________________
"Life is all about choices & respect"