|
| quote: | Originally posted by lonne
Det nämns ju både progressive house,
trance och även en hel del uplifting/epic låtar. Jag håller
med långt ifrån alla är 10 poängare, även fast majoriteten
tycker så. Nämn gärna några låtar som ger dig dansryck. |
Jag menar inte att låtarna de nämner är dåliga men jag menar att tendensen verkar vara att låtarna som blir stora lutar mer åt det melankoliska, laid-back, chill hållet. Klassiska dansrycks låtar hos mig är Sparkles, Twisted, More & more m.m.
___________________
I never had any friends later on like those I had when I was twelve. Jesus, does anyone?

You and me, me and you, we�re the only ones in our song?
|