He jongens ik heb de ive sets van massive en qontact voor een groot gedeelte maar scott bond moeten jullie echt checken!!!! Ik wil hem best voor jullie uploaden maar ik heb geen idee hoe ik em van cd naar mp3 krijg en dan op de site ( ben niet zo fanatiek met computers ) Help me voor je eigen best wil!
May-28-2001 20:36
Dj Lex
Respect the Lex
Registered: Apr 2001
Location: Spijkenisse, Holland
hey hartstikke leuk jongen, maar ik dnk dat heel veel die set al hebben hoor.
___________________
May-28-2001 20:40
tango
no tranceaddict anymore
Registered: Oct 2000
Location: Holland
hm, ik moet hem nog steeds hebben. Waar is ie te halen lexje?
wacht, check je pm maar is effe
___________________
May-28-2001 20:42
Henkie_henk
Almighty Trance Addict
Registered: Jan 2001
Location: Viva Hollanda
cds zijn gewoon om te zette naar mp3 door ze te rippen.. zoek naar wav converter to mp3 of gewoon naar cd ripper.. op www.downloads.com
vind je daar freeware.. kost t je nix.. vind je daar shareware.. dan moet je ook nog ff naar wwww.astalivista.com en daar zoeken naar een crack of serial
Uploade kan je het best doen naar een pubje.. een public ftp..
(das het grootste probleem ;-)
Neej morgen ist pas brak.. nu kan ik kwasie cool weer lkkr laat opblijven as usual
3 keer raaie welke die hard trance addict nu om *maker vraagt?
hahaha...welk manneke is dat dan??HAHAHA
May-29-2001 00:48
Dj Lex
Respect the Lex
Registered: Apr 2001
Location: Spijkenisse, Holland
Nou ik heb hem van RMF. Iedereen weet hoe dat werkt? Mooi zo. Downloads of the day, maar denk niet dat hij nog steeds available is. Anders kan ik hem misschien wel is via msn ofzo sturen.
laterssss
___________________
May-29-2001 07:20
Dwingo
RebelChild
Registered: Nov 2000
Location: Venlo, the Netherlands
quote:
Originally posted by Dj Lex Anders kan ik hem misschien wel is via msn ofzo sturen.
laterssss
Ik houd me in ieder geval hiervoor aanbevolen. De andere sets van Massive heb ik wel, maar die van Scott Bond nog niet. Omdat iedereen zei dattie zo goed was wil ik hem toch graag een keer horen.
PM me even als je die set naar me wilt sturen via MSN
May-31-2001 12:18
Dj Lex
Respect the Lex
Registered: Apr 2001
Location: Spijkenisse, Holland
Ja is goed man, maar wat heb jij voor sets van Massive, misschien heb jij een leuke voor mij???