vad tycker ni om den nya layouten, och de nya kanalerna?
själv tycker jag att det verkar som om DI har blivit ännu bättre
layouten känns ju iofs lite ovan nu till en början, men det lär man vänja sig vid
Gillar "toppen" på sidan, men de stora cirklarna med musikstilen på streamen kunde varit snyggare...
Gillar att dom utökat genres iaf
Apr-11-2003 12:52
Glorie
Goodbye for now
Registered: Apr 2002
Location: Stockholm SWE -> Ear candy: Empty State
får hålla me swe_trance... toppen e inte snygg ens, men den ser bättre ut än hela resten av sidan... hoho...texten där d står digitally imported e inte alls snygg,(kolla d:et och i:et!) d e bara vänstra hörnet som ser ok ut.
och som sagt...de e bra me funktionerna på sidan.. att man kan se på första sidan vad som spelas på alla kanaler.. verkligen bra... MEN....vafan ere för 80-tals grafik d släpat in? ve & fasa... Huvaligen säger ja bara... tråkigt på en sån bra sida..
___________________
Tom Cloud - Told You So
Apr-11-2003 14:32
zamson
i´ll house you
Registered: Dec 2002
Location: Solna, Sweden
rakt igenom ful. för basic helt enkelt
Apr-11-2003 15:36
mindshooter
Neverchanging avatar
Registered: Nov 2000
Location: Hiding from Chuck Norris
Jag diggar designen som fan....gillar upplägget
___________________
Apr-11-2003 22:42
GyLLe
56K Modem User
Registered: Mar 2002
Location: .:VäStErÅs:.
gren knapparna kunde ju ju dom lagt lite mer tid på =)...
annars var den helt OK.. bra att man ser vad som spelas för tillfället å bra att dom ökat på grenarna!!!
___________________
One Nation TrancE Nation
Apr-12-2003 00:19
robstar
Excited
Registered: Nov 2001
Location: Stockholm
quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
Gillar "toppen" på sidan, men de stora cirklarna med musikstilen på streamen kunde varit snyggare...
Gillar att dom utökat genres iaf
Håller med dej oxo!
Apr-12-2003 05:23
eXton
Senior tranceaddict
Registered: Jun 2002
Location: Malmö, Sweden
den är inte alls dum, bättre än den gamla miljöpartisidan som var helt grön iallafall
fast visst, en del går ju att göra snyggare
___________________
...and on the 7th day, God created eXton
Apr-12-2003 12:30
dj_hysterix
TFHS
Registered: Jul 2002
Location: The Sky
den e lika bra...
Apr-12-2003 12:33
ExOn
Still around
Registered: Jan 2002
Location:
Den är skamligt ful, lätt att ta in men ändå ful!
___________________
One of the few ones left
Apr-13-2003 13:42
keddo
u alright mate
Registered: Sep 2001
Location: Stockholm
har läst html i ett år nu, den ser väll helt ok ut, clean layout. inte massa äckligt tjaffs överallt som kladdar ner den.
dom håller på å bygger om den så kunde inte riktigt bedömma den:
Coming Soon!
Please check back over the next few days as
we try and update our site, thanks!
edit: påminner faktiskt lite om va en snubbe gjorde i klassen efter 3 månader i html kursen, e därimot inte alls byggd på samma sätt: www.diox.tk
___________________
KESO!
Apr-13-2003 14:16
Johan (DJ Irish)
dj bum
Registered: Aug 2000
Location: Malmööööö!
Ari var tvungen att fixa en ny hemsida för att få plats med de nya kanalerna. Han gjorde det själv bara dagarna innan och ska egentligen betraktas som ett "work in progress". Själv visste jag inget om det förrän sidan var uppe och jag är en av medarbetarna där
Troode att en ny design inte skulle komma förrän senare i år eftersom jag vet vilken perfektionist Ari kan vara när det gäller DI. Så jag blev riktigt överraskad av den nya looken.