Wat vinden wij van ambient?
He mensen,
Ik weet dat deze thread al is een keer in de music discussion heeft gestaan, maar nu wil ik het effe weten van de dutch people?
Want vinden jullie ervan?
Ik vind het persoonlijk heerlijke muziek om effe lekker te chillen op het balkon in salou of lekker een pilsje drinken in de tuin met ambient op, gewoon heerlijk.
Je moet het natuurlijk niet buiten de chill-out room horen op een feest, maar je kunt er echt heerlijk op chillen.
Een van de beste ambient nummers vind ik de michael woods remix van Energy52 - cafe del mar.
En met de dood van napster is ambient erg moeilijk te krijgen. Heeft er iemand nog misschien wat lekkere ambient muziek?
grtz.
TNG
___________________
|