Registered: Apr 2001
Location: Spijkenisse, Holland
Ik moet zeggen dat ik geen locker heb, maar gaat dat echt zo snel. Dat kunnen ze toch niet maken??? Ja nou blijkbaar wel.
mzzl
___________________
May-31-2001 11:57
Glaniskanis
Vadsig Modale Snollen INC
Registered: Jan 2001
Location: The Netherlands
Jezus TranceFool, je loopt iedereen een potje zenuwachtig en ongerust te maken.
Maar als je eerst ff goed had gelezen had je gezien dat NIET MYPLAY maar MYSPACE gaat sluiten.
Dus voor iedereen die vet aan de download is gegaan, kap er maar mee want Myplay stopt er niet mee hoor.
Registered: Apr 2001
Location: Spijkenisse, Holland
quote:
Originally posted by TranceFool
EEPS, sorry 100x, wel heel lomp dat ik myplay las, sorry nogmaals.
haha LOL, dat is toch best geinig. Haha
___________________
May-31-2001 12:36
TranceFool
Rollin´ Rhythms
Registered: Jan 2001
Location: Rotterdam
Excuses voor iedereen die gelijk zn locker heeft zitten leegplukken. Gelukkig heeft Glanis gezien dat het Myspace is. Ik heb duidelijk een bril nodig
SORRY