Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > valborgskryssningen - buffén
Pages (2): [1] 2 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
reveal
always in the mix

Registered: May 2001
Question valborgskryssningen - buffén

ska ni ta den?
måste boka plats i förväg antar jag?
prisvärd?
+ allt annat av intresse

Old Post Mar-06-2003 19:17 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gaby
DanceAddictPartyQueen

Registered: Aug 2001

10 % billigare om man bokar innan
Kanske skönt att redan ha det gjort

Old Post Mar-06-2003 19:44  Sweden
Click Here to See the Profile for Gaby Click here to Send Gaby a Private Message Add Gaby to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

Det är ju helt klart att boka för buffén... det gjorde vi sist och då kan man svulla ihjäl sig i 2 timmar så man får massor med energi för att dansa... sen är det bara dricka på med vin och öl som van vill... allt i ett pris... Tyvärr så är det ju plats bokning men det vore ju as kul om så många som möjligt kunde sitta samlat hur man nu skulle styra upp det eftersom alla har olika bokningar till buffén...

ideer nån ?

Old Post Mar-06-2003 21:12  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Det är ju helt klart att boka för buffén... det gjorde vi sist och då kan man svulla ihjäl sig i 2 timmar så man får massor med energi för att dansa... sen är det bara dricka på med vin och öl som van vill... allt i ett pris... Tyvärr så är det ju plats bokning men det vore ju as kul om så många som möjligt kunde sitta samlat hur man nu skulle styra upp det eftersom alla har olika bokningar till buffén...

ideer nån ?

e la bara att checka med dem som nån sitter vid om dem kan täkna sig byta plats eller nått

Old Post Mar-06-2003 21:24  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

gaby, du känner väl lite folk som har hand om kryssningen, kanske du har möjlighet att kolla upp det här med att boka massa platser åt TA?

Old Post Mar-06-2003 22:03 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gaby
DanceAddictPartyQueen

Registered: Aug 2001

Jag har tyvärr redan en grupp på 40 personer så jag kan inte styra upp något för flera...

Men för buffen så är det ju inte nån platsbokning det är det ju ifall man käkar a la carte eller nåt sånt...

Old Post Mar-07-2003 05:29  Sweden
Click Here to See the Profile for Gaby Click here to Send Gaby a Private Message Add Gaby to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

quote:
Originally posted by Gaby
Jag har tyvärr redan en grupp på 40 personer så jag kan inte styra upp något för flera...

Men för buffen så är det ju inte nån platsbokning det är det ju ifall man käkar a la carte eller nåt sånt...
Det är ingen plats bokning på så sätt att man får välja sin plats men dom gånger jag har åkt på kryssning och vart på buffén så har dom alltid visat vid vilket bord man ska sitta...

Om man kanske skulle göra en egen insamling då.... folk anmäler sig och sen kan jag göra en stooooor gruppbokning... det hänger givetvis på att ingen drar sig ur eller ska hålla på å vela....

Old Post Mar-07-2003 06:23  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
WoberT
Senior tranceaddict

Registered: Nov 2002

funderar på o ta den.. men jag brukar inte kunna få i mig så mycket mat.. men men.. tog köttbullar sist... 80:- hutlösa priser..
va kostar buffén?

Old Post Mar-16-2003 10:50  Sweden
Click Here to See the Profile for WoberT Click here to Send WoberT a Private Message Add WoberT to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

quote:
Originally posted by WoberT
funderar på o ta den.. men jag brukar inte kunna få i mig så mycket mat.. men men.. tog köttbullar sist... 80:- hutlösa priser..
va kostar buffén?
Den brukar ligga på runt 200 spänn... helt klart värt det... svulla allt man kan i två timmar å så har man fri dricka i form av öl å vin... ett råd om man inte kan få i sig så mycket är att inte dricka alkohol föränn efter man ätit.... själv kan jag inte äta mycket alls om jag dricker öl till maten eller om jag tagit ett par groggar innan...

Har inte bokat än och intresset för att göra en gemensam bokning verkar minst sagt lågt så nu fixar jag min själv.... det blir bra ska ni se

Old Post Mar-16-2003 10:58  Sweden
WoberT
Senior tranceaddict

jo håller med om att man inte ska dricka innan .. då orkar jag inte äta ett dugg..

Old Post Mar-16-2003 11:11  Sweden
Click Here to See the Profile for WoberT Click here to Send WoberT a Private Message Add WoberT to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever Har inte bokat än och intresset för att göra en gemensam bokning verkar minst sagt lågt så nu fixar jag min själv.... det blir bra ska ni se

vänta några dagar om det går, ska höra med resten av min hytt (varav du träffade 2 på CG)

Old Post Mar-16-2003 12:32 
WoberT
Senior tranceaddict

jag ska höra med TC folket o se om dom ska ha buffen.. fan nu blev jag hungrig oxå.. får ta o göra lite tacos.. *mums*

Old Post Mar-16-2003 12:39  Sweden

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > valborgskryssningen - buffén
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): [1] 2 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackAdam Beyer & Henrik B - Walk Out (Patrik Skoog Remix) [Drumcode] [DC27,5] [2010] [4]

Click here to listen to the sample!Pause playbackJ00F vs M.I.K.E. - "Dame Blanche" (J00F Mix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 20:00.

Forum Rules: