Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > 19/04/03--> Cosmic Gate in The Matrixx
Pages (2): [1] 2 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Cosmic
4-8-15-16-23-42

Registered: Jan 2002
19/04/03--> Cosmic Gate in The Matrixx

19 april komen niemand anders dan Cosmic Gate in The Matrixx in Nijmegen Als het goed is ben ik hierbij, kheb ze pas 1x live gezien en dat was zeker voor herhaling vatbaar!

Nog meer TA's die gaan?

Old Post Apr-04-2003 18:00  Netherlands
Click Here to See the Profile for Cosmic Click here to Send Cosmic a Private Message Add Cosmic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
raoel
just addicted

Registered: Jan 2001

Wij willen met onze groep graag een keer naar de Matrixx.
Probleem is allen dat ze daar best wel op leeftijd controleren toch?

Een paar jongens hier uit de buurt, net zo oud als ik (19) gingen er heen met een man of 10 en er kwamen er maar een stuk of 5 van binnen.
en daar hebben we weinig zin in.

Is da altijd zo dat ze controleren op leeftijd?
Anders lijkt me dit wel wat

check my website:
www.riechels.nl

Old Post Apr-06-2003 11:05  Netherlands
Click Here to See the Profile for raoel Click here to Send raoel a Private Message Visit raoel's homepage! Add raoel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hitman
Faked

Registered: Jul 2002

quote:
Originally posted by raoel
Wij willen met onze groep graag een keer naar de Matrixx.
Probleem is allen dat ze daar best wel op leeftijd controleren toch?

Een paar jongens hier uit de buurt, net zo oud als ik (19) gingen er heen met een man of 10 en er kwamen er maar een stuk of 5 van binnen.
en daar hebben we weinig zin in.

Is da altijd zo dat ze controleren op leeftijd?
Anders lijkt me dit wel wat

ze checken meestal niet zo streng. Als je je in de rij gewoon een beetje rustig houdt, is er niks aan de hand. je kunt wel het best vroeg gaan, als er al behoorlijk wat mensen binnen zijn worden ze een beetje picky

Old Post Apr-07-2003 23:02  Netherlands
Click Here to See the Profile for Hitman Click here to Send Hitman a Private Message Add Hitman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
M@rc
Swing 2 Harmony

Registered: Jul 2001

Hmmz, lijkt me wel vet!

Maar inderdaad, wat is daar de "officiële" leeftijd om binnen te komen? Kben zelf ook 19 en zie ut niet zitten om daarheen te gaan en gelijk weer retour Den Haag te worden gestuurd.. best een takke eind weg namelijk...

"...And then, they all start reaching towards heaven...just by hearing the music..."

Old Post Apr-08-2003 09:00  Netherlands
Click Here to See the Profile for M@rc Click here to Send M@rc a Private Message Add M@rc to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
blighty
Still in love with trance

Registered: Oct 2000

Hi,

Ik ben 20 en werd ook om ID gevraagd, maarja, ik zie er misschien niet zo heel oud uit toch lullig hehe

Greetings,
Blighty

http://www.blighty.nl

Old Post Apr-08-2003 09:02  Netherlands
Click Here to See the Profile for blighty Click here to Send blighty a Private Message Visit blighty's homepage! Add blighty to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
M@rc
Swing 2 Harmony

quote:
Originally posted by blighty
Hi,

Ik ben 20 en werd ook om ID gevraagd, maarja, ik zie er misschien niet zo heel oud uit toch lullig hehe

Greetings,
Blighty

Neem aan dat je wel gewoon binnen kwam?

Weet je toevallig de minimum leeftijd die ze daar hanteren?

EDIT:

Hmmz, op de website staat 20+..

"...And then, they all start reaching towards heaven...just by hearing the music..."

Old Post Apr-08-2003 09:07  Netherlands
Click Here to See the Profile for M@rc Click here to Send M@rc a Private Message Add M@rc to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Cosmic
4-8-15-16-23-42

Registered: Jan 2002

Gewoon proberen, en anders laat je je snor/baard voor een keertje staan. Je moet er wel wat voor over hebben, he, tis Cosmic Gate!

Enne, gewoon niet te laat gaan helpt ook wel denk ik.

Old Post Apr-08-2003 10:33  Netherlands
Click Here to See the Profile for Cosmic Click here to Send Cosmic a Private Message Add Cosmic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
kolkiewolkie
muziekjunk

Registered: Sep 2001

en GEEN sportschoenen aan .. dan kom je er nl. geGARANDEERD niet in verder kom je dr volgens mij vrij makkelijk in, moet niet te laat gaan, maar dat volk wil uiteindelijk ook gewoon de toko volhebben (hieerrrrrrr met dat geld)

ik voorspeel btw dat ze beginnen met dat stukkie..

wiehoewiehoewieh (maar dan langzamer dan dat je het nou leest) en dan

´welcome... to cosmic.. GATE´ (gruwelijk vet altijd )(ik krijg hier echt spontaan kippevel achter mn compu als ik aan de laatste CG set terugdenk (toch alweer een tijdje geleden, september ofzo)).

Hard = goed

Old Post Apr-08-2003 12:13  Netherlands
Click Here to See the Profile for kolkiewolkie Click here to Send kolkiewolkie a Private Message Add kolkiewolkie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hitman
Faked

Registered: Jul 2002

quote:
Originally posted by kolkiewolkie
en GEEN sportschoenen aan .. dan kom je er nl. geGARANDEERD niet in

die was ik vergeten... je komt er inderdaad echt niet in met sportschoenen

Old Post Apr-08-2003 12:24  Netherlands
Click Here to See the Profile for Hitman Click here to Send Hitman a Private Message Add Hitman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Odyne
Flipper01 Addict

Registered: Aug 2002

ik ben zelf 17 en ben de matrixx binnen gekomen op een XXlerator avond met Dana.. er waren idd wel wat mensen die om ID gevraagd werden maar ik zelf niet.. zie er ook wel ouder uit op zich.. maar je moet idd op tijd gaan, rustig blijven en t gewoon proberen lijkt me..

Old Post Apr-08-2003 12:38  Netherlands
Click Here to See the Profile for Odyne Click here to Send Odyne a Private Message Add Odyne to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
M@rc
Swing 2 Harmony

quote:

Mja, is (vinnik) eigenlijk meer dan logisch..

Ziet ut vaak genoeg gebeuren dat van die dwaze gasten lopen te mauwen dat ze geweigerd zijn...niet zo verwonderlijk als je met je Air Max naar binnen wilt he..?

Maar goed, we kijken wel even hoe ut allemaal loopt.. ook qua financiën natuurlijk

Old Post Apr-08-2003 12:48  Netherlands
Ruben_Dubbink
Rally Addict

Registered: Oct 2001

quote:

waar heb ik dat verhaal toch eerder gehoord?? hmmmm.....
waren dat niet Kolkie en Quipers die voor jan lul aankwamen

Old Post Apr-08-2003 16:05  Netherlands
Click Here to See the Profile for Ruben_Dubbink Click here to Send Ruben_Dubbink a Private Message Add Ruben_Dubbink to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > 19/04/03--> Cosmic Gate in The Matrixx
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): [1] 2 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackthis song? [2006] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackCapetown - "Skydiver" (Et Mix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 20:03.

Forum Rules: