|
Stukje schaamteloze zelfpromotie
Hier een copy paste van de Extrema website:
| quote: | Hallo Mezzo-minded people en good music lovers,
Zoals iedereen in Nederland natuurlijk weet is het de 30e April weer het volksfeest der volksfeesten. Eindelijk weer een dag waarop we ons flink kunnen misdragen en nog met toestemming van de Koningin ook! Ja mensen, Koninginnedag komt er weer aan!
Mezzo kan natuurlijk niet achterblijven in de feestvreugde en heeft daarom besloten om de grootste jonge talenten uit Nederland naar Eindhoven te halen om daar hun kunsten achter de “wheels of steel” te vertonen.
De volgende DJ’s maken hun opwachting:
Finne Jager: Deze gozer uit Ijsselstein zal jullie in hogere sferen brengen met de beste Deep-House en Progressive Sounds
Eelke Kleijn: Een jonge gast uit the lovely City of Rotterdam zal tevens Deep-House en Progressive draaien. Wees gerust, het zal zeker niet hetzelfde zijn als Finne
Daniel Darque: Deze jongen zal jullie laten dansen totdat je erbij neervalt met zijn onnavolgbare Club en Funk Music. Ijsselstein brengt goede artiesten voort, want hij komt er ook al vandaan!
Da-Nisch: De zomer zit in de lucht en dat gaan we nog eens extra benadrukken met deze kerel. Het dansen zal jullie nog niet vergaan, want we trekken de “Funk feeling” nog eventjes door.
Boy Born: Venlo is ook vertegenwoordigd. Deze jongen heeft zijn sporen al verdiend met zijn eigen Impact feesten en zal jullie laten genieten van Progressive, Funk en een vleugje Techno.
Marc Eaust: En als afsluiter hebben we een knaller, wederom uit Venlo. We gaan er flink tegenaan met Marc, want hij gaat jullie laten beuken met de beste Tech-House.
Dus jullie weten het, Mezzo is the place to be op deze vorstelijke dag!! |
En die vet gedrukte ben ik dus. Iedereen die dus op koninginnedag in Eindhoven is, Mezzo kun je gratis naar binnen lopen 
Ik draai zelf van 16:30 tot 19:00 en in tegenstelling wat in dat stukje staat, draai ik geen deephouse, meer progressive en nu-breaks zo nu en dan, iets steviger iig dan house.