Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Hoe financieren wij onze telefoonkosten/platen/CD's
Pages (9): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
TranceFool
Rollin´ Rhythms

Registered: Jan 2001
Question Hoe financieren wij onze telefoonkosten/platen/CD's

Jaja mensen het is weer es tijd voor een onzinthreadje. We hebben al gehad hoe oud zijn jullie en waar komen jullie vandaan. Dus hier de nieuwe: wat doen wij voor de kost of wat hebben wij als bijbaantje??

Ikzelf werk bij een rozenkweker op zaterdag, vrije dagen en in de vakantie. Ook verdien ik wat geld bij met het kopieren van CD's en het samenstellen van mn eigen CD's, die verkoop ik dan aan mensen op school

Ben beniewd wat er allemaal voor posts komen. Zijn er misschien al mensen bij die hun geld verdienen met draaien??? Dat zou wel heel netjes zijn Miss Proxy verdient geloof ik haar geld door drank te schenken op grote feesten, dan hebbie het ook goed voor elkaar

Latuurrzzz....

Old Post May-31-2001 13:50  Netherlands
Click Here to See the Profile for TranceFool Click here to Send TranceFool a Private Message Add TranceFool to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
tango
no tranceaddict anymore

Registered: Oct 2000

Tja, ook ik heb een niet zo spanned bij baantje. Ik werk 3 avonden in de week in een supermarkt. Verdien best goed, mag een beetje leiding geven aan de iets jongere vullers en hoef niet al te hard te werken. Ik heb het prima naar m'n zin daar.

In de vakanties en als ik vrij ben werk ik altijd iets meer. Maar mn geld gaat het meest naar de grotere biermerken.

Ook ik mix en verkoop m'n eigen cd'tjes op school en op de sportclub, dus daar verdien ik ook nog wat aan.

grtz,
TNG

Old Post May-31-2001 14:15  Netherlands
Click Here to See the Profile for tango Click here to Send tango a Private Message Add tango to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glaniskanis
Vadsig Modale Snollen INC

Jaja
ik ben een echte die-hard PTT'er: DE POSTBODE
LOL
ik breng iedere zaterdag/vakantie-dagen de post rond hier in Deventer, verdient goed hoor.

En natuurlijk verkoop ik ook CD's (wie niet). Mijn eigen gemixte of samengestelde of natuurlijk die vieze pop-shit (verkoop ik meest aan vriendinnen van mijn zussie )

Is wel handig voor tijdens het werk zo'n gemixt CD'tje iedere jongere daaro houd van Trance dus dat verkoopt zeer relaxt op het werk.
Voor het maken van kapotte pc's kun je ook bij me aankloppen dus ik schnabbel overal flink bij

Maar ja ik moet ook veel geld hebben om uit te geven he

Greetz,
Glaniskanis

Old Post May-31-2001 14:25 
Click Here to See the Profile for Glaniskanis Click here to Send Glaniskanis a Private Message Add Glaniskanis to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
moogwai
In TrancEaddict We Trust

Ja ik werk ook (af en toe ) bij m'n vaders bedrijf.. voor de rest krijg ik een behoorlijke studiefinanciering

En net als iedereen hier kopieer ik ook cd-tjes, waarvan de opbrengst weer wordt besteedt aan het kopen van singles en albums

Old Post May-31-2001 14:31  Netherlands
Click Here to See the Profile for moogwai Click here to Send moogwai a Private Message Add moogwai to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Remy D
Oranje!!!!

Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.

Ik werk full-time als kok bij een cateringbedrijf en heb daar de tijd van mijn leven.

En ook ik maak cdtjes maar ben weer zo'n aardige jongen dat ik ze altijd weer gratis weg geef. Misschien ben ik wel te goed voor deze wereld.

http://i48.tinypic.com/1tlpbs.png
http://i47.tinypic.com/jzb13p.png

Old Post May-31-2001 14:39  Netherlands
Click Here to See the Profile for Remy D Click here to Send Remy D a Private Message Add Remy D to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Remy D
Oranje!!!!

Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.

Ik werk full-time als kok bij een cateringbedrijf en heb daar de tijd van mijn leven.

En ook ik maak cdtjes, maar ben weer zo'n aardige jongen dat ik ze altijd weer gratis weg geef. Maarja de blijheid van de mensen waaraan ik het geef geeft mij al genoeg waarde.

Old Post May-31-2001 14:41  Netherlands
Click Here to See the Profile for Remy D Click here to Send Remy D a Private Message Add Remy D to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blik
The Almighty Blik

ik werk elke zaterdag bij het bedrijf van de vader van een vriend van mij (snap je het nog??)

dat was het eigenlijk, meer verdien ik niet

Old Post May-31-2001 14:42 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Remy D
Oranje!!!!

Hmmmz vaag die eerste was niet de bedoeling. Naja hij staat mij er best.

Old Post May-31-2001 14:43  Netherlands
M5
FREAK

ik verdien nog wat extra's naast mijn buitengewoon royale (ahum) studiefinanciering van een kleine 150 piek door bij een bouwbedrijf kozijnen te schilderen ....in de zomer werk ik er ook en dan moet ik allerlei dingen zagen enzo .....ach ja best wel leuk hoor maare niet iets waar ik me over een paar jaar nog mee wil bezighouden ofzo ......

Old Post May-31-2001 16:05  Netherlands
Click Here to See the Profile for M5 Click here to Send M5 a Private Message Add M5 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TranceFool
Rollin´ Rhythms

Degen die ook hun eigen CD'tjes maken ----> hoe vaak maken jullie die, 1x per week, 1x per maand, 1x in de drie maanden????? En wie wil van zn eigen CD'tje hier es een tracklistje posten, daar ben ik eigenlijk wel benieuwd naar!!!

Latuurrzzzz......

Old Post May-31-2001 16:11  Netherlands
Click Here to See the Profile for TranceFool Click here to Send TranceFool a Private Message Add TranceFool to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Boss
Supreme tranceaddict

Werk ??!! Hehe, ik teer lekker op de zak van m'n ouders... lekker relaxed
Ik kan na m'n studie nog zoveel jaren werken... En voor volgend jaar, als ik ga studeren, heb ik gewoon een dikke lening afgesloten, dus dan zal ik het ook wel niet zo slecht hebben

Old Post May-31-2001 16:43  Tuvalu
Click Here to See the Profile for Boss Click here to Send Boss a Private Message Add Boss to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glaniskanis
Vadsig Modale Snollen INC

quote:
Originally posted by Boss
Werk ??!! Hehe, ik teer lekker op de zak van m'n ouders... lekker relaxed
Ik kan na m'n studie nog zoveel jaren werken... En voor volgend jaar, als ik ga studeren, heb ik gewoon een dikke lening afgesloten, dus dan zal ik het ook wel niet zo slecht hebben

uuum die dikke lening (die ik ook heb btw) moet je wel weer dik terugbetalen na je studie

Greetz,
Glaniskanis

Old Post May-31-2001 16:58 
Click Here to See the Profile for Glaniskanis Click here to Send Glaniskanis a Private Message Add Glaniskanis to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Hoe financieren wij onze telefoonkosten/platen/CD's
Post New Thread    Post A Reply

Pages (9): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackclub tune [2011] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackFeels So Hot (feat. Whorizon) [Burning Up Remix] [2006]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 21:00.

Forum Rules: