|
| quote: | Originally posted by Chicane
[19:28] maar vette treklijst enzo
[19:28] me leecht
[19:28] 
Ik edit zo me post wel om te laten horen wat ik er van vond
Qeej hier dan effe mijn edit:
Mixtechnisch gezien is je mix uitstekend, op 2 punten even wat brak, dat had ik je op irc ook laten weten. De bass heb je wel goed op 1 lijn, maar je krijgt dan plots effe zo'n kakofonie van een hele rits geluidjes. Dat is bijvoorbeeld het geval wanneer je Nalin & Kane uitmixt naar de volgende plaat. En die andere zit op de 66:42 
Leuk detailtje, op 54:47 krast je naald effe 
Verder op het gebied van platenkeus, in het begin ben je niet zo consistent met melodie in de platenkeuze, wat ik bedoel is: je begint met een iets wat drukke plaat, laat die plaat overgaan in het rustige Chew-Fu-Phat om daarna weer lekker relakst over te gaan op IIO. De rest van je set is keurig aan elkaar geregen met platen die hetzelfde uitstralen allemaal.
Over het algemeen niks anders dan lof over je mix, je bent een geduchte concurrent in de vinyl mix en je legt zo de meetlat wel erg hoog, dus gaat flink spannend worden of Ei nog z'n titel kan behouden 
Cijfertje? Die 8 heb je echt wel verdiend!
BOEHOE!
Als je een cue list hebt ben je helemaal een lieverd, fik ik hem op CD om lekker te patsen naar de wijven in de auto met de raampjes open enzo |
thnx chicane, iid aant het begin is de platenkeus wat raar, heb ik meer gehoord.
Thnx voor de uitgebreide review, toppie!
groetjes gerr
|