Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > NEXUS Queen's night!
Pages (4): [1] 2 3 4 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Eye-Riz
Koekiemonster Addict

Registered: May 2001
NEXUS Queen's night!

spamspammerdespamspamspaaaaaam:

Nexus is back in town! 29 april gaan we dat vieren. Helaas heeft een groot deel van de TA-clan gecancelled, stelletje verraaiers. Wat is nou een feest zonder TA-clan? Anywayz, k hoop dat er nog wel wat van hier de weg zullen vinden.

check voor alle info www.nexusparties.nl

Old Post Apr-09-2003 20:53  Netherlands
Click Here to See the Profile for Eye-Riz Click here to Send Eye-Riz a Private Message Visit Eye-Riz's homepage! Add Eye-Riz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

Registered: Mar 2001
aahhh, jammer dat ik er niet bij ben... van Roy had ik gehoord dat vorig jaar Koninginnenacht zijn vetste Nexus was, maar helaas gaat dat feest niet voor mij door

quote:
Wat is nou een feest zonder TA-clan?

Als je nou een levensgroot scherm achter de dj booth regelt, dan neem ik een filmpje op wat je kan afspelen (dansend, douchend, kreunend, slapend, wat je maar wilt ) en dan kan iedereen op Nexus alsnog van mij "aanwezigheid" genieten!

btw. Ga je op 2 feesten draaien Iris? Want ik zie je ook in de line up voor Swing Brothers namelijk Dat wordt lekker haasten van het ene feest naar de andere

Last edited by Opti on Apr-09-2003 at 21:57

Old Post Apr-09-2003 21:46 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

btw2. Iris, wat is het feest in City Hall eigenlijk? Want tis geen Nexus als ik het goed heb begrepen, maar de line up (die op Pf staat)zijn wel alleen Nexus dj's

Ennuuh, ik denk wel dat ik naar Quattraux kom, lijkt me wel leuk, 4 zaaltjes met verschillende muziek!

Old Post Apr-09-2003 22:03 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eieregooie
Perceptions

Registered: Jan 2002
Hehe... mja sorry... de concurrentie is TE groot Iris op koninginnenach... Volgende keer hoop ik er weer bij te zijn

Old Post Apr-10-2003 02:39 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
total woot
WooT

Registered: Apr 2002

Helaas helaas, concurrentie is idd net iets te groot...

MAARRRRRR

Ik hoorde via via dat q-dance een camera en een videoscherm over heeft (er schijn een feest afgelast te zijn......).

Misschien kun je die bij nexus hangen? (kunnen we toch n beetje meegenieten van t NEXUSGEVOEL en dan heb jij je TA clan weer in de buurt )

ps.
volgende keer ben k er wel weer bij hoor

Old Post Apr-10-2003 07:13  Netherlands
Click Here to See the Profile for total woot Click here to Send total woot a Private Message Add total woot to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......

quote:
Originally posted by Optimus
City Hall

Paar keer geweest bij studentenfeestjes.
Zeer mooie vrouwen
Verder is de locatie wel leuk alleen de muren zijn witterdanwit en het geluid is in sommige zalen echt super slecht.
Ik hoop dat jullie 1 van de goeiste zaaltjes krijgen.

verder kom ikniet op Nexus met koninginnedag.
Het verrotte is dat ik 1 Mei bij mijn nieuwe werk ga beginnen.....juist.....1 dag na koninginnendag.
Zeer zwaar klote want kan ik ook niet zupen in het durrup

Old Post Apr-10-2003 07:24  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

quote:
Originally posted by New Wave
Paar keer geweest bij studentenfeestjes.
Zeer mooie vrouwen
Verder is de locatie wel leuk alleen de muren zijn witterdanwit en het geluid is in sommige zalen echt super slecht.
Ik hoop dat jullie 1 van de goeiste zaaltjes krijgen.

verder kom ikniet op Nexus met koninginnedag.
Het verrotte is dat ik 1 Mei bij mijn nieuwe werk ga beginnen.....juist.....1 dag na koninginnendag.
Zeer zwaar klote want kan ik ook niet zupen in het durrup

Tsja dat heb ik dus ook ongeveer. Ten eerste heb ik Mayday, en daarna moet ik meteen verhuizen naar Den Haag.
Sorry Iris, maar ik ben er ook niet bij. Excuses!

Old Post Apr-10-2003 08:39 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
magrec
Kleinenberg addict

Mja kremlin is calling me
Maar ik zal nexus niet vergeten en zal ff een dansje voor jullie maken tijdens de set van rui da silva .

Old Post Apr-10-2003 08:49  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
franzelare
Flock you!!

Registered: Mar 2002

nou dan ben ik wel weer het buitenbeentje, want ik ga lekker wel

ik maak wel een vette fotoshoot en een vet rapport zodat jullie je na der hand goed realiseeren wat jullie allemaal gemist hebben!!!

Ga eens dood!

Old Post Apr-10-2003 09:04  Netherlands
Click Here to See the Profile for franzelare Click here to Send franzelare a Private Message Visit franzelare's homepage! Add franzelare to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basd
progression

Registered: Jul 2002

quote:
Originally posted by franzelare
nou dan ben ik wel weer het buitenbeentje, want ik ga lekker wel

ik maak wel een vette fotoshoot en een vet rapport zodat jullie je na der hand goed realiseeren wat jullie allemaal gemist hebben!!!

Misschien ga ik wel met je mee Fransje, maar daar hebben we het nog wel even over..

d&b session 20090519
My take on... (various mixes planned, updated when I can be arsed)

Old Post Apr-10-2003 09:23  Netherlands
Click Here to See the Profile for basd Click here to Send basd a Private Message Add basd to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eye-Riz
Koekiemonster Addict

Registered: May 2001

jongens, maak jullie niet dik! Ik wens jullie allemaal heel veel plezier!
Wel wil ik jullie vast waarschuwen dat de frequentie van Nexus waarschijnlijk gaat afnemen. We zouden in februari eigenlijk niets doen. Toch is er een feest gekomen. In een nieuwe stad, met nieuwe locatie, en alle bijkomende nieuwe dingen. We kunnen merken dat dat zijn tol een beetje heeft geëist. Daarom zijn we van plan na komend feest dus WEL echt een grote rustpauze te nemen. De stemmen gaan op om nog maar 2x per jaar iets te doen, maar da's nog allemaal ver weg. Ik hou jullie op de hoogte..

Old Post Apr-11-2003 19:10  Netherlands
Click Here to See the Profile for Eye-Riz Click here to Send Eye-Riz a Private Message Visit Eye-Riz's homepage! Add Eye-Riz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basd
progression

Registered: Jul 2002

quote:
Originally posted by Eye-Riz
jongens, maak jullie niet dik! Ik wens jullie allemaal heel veel plezier!
Wel wil ik jullie vast waarschuwen dat de frequentie van Nexus waarschijnlijk gaat afnemen. We zouden in februari eigenlijk niets doen. Toch is er een feest gekomen. In een nieuwe stad, met nieuwe locatie, en alle bijkomende nieuwe dingen. We kunnen merken dat dat zijn tol een beetje heeft geëist. Daarom zijn we van plan na komend feest dus WEL echt een grote rustpauze te nemen. De stemmen gaan op om nog maar 2x per jaar iets te doen, maar da's nog allemaal ver weg. Ik hou jullie op de hoogte..

Dat zou wel erg jammer zijn, maar aan de andere kant wel te begrijpen... Misschien wel een extra reden om ondanks Mayday toch even langs te komen...

Of is dit beetje misleiding om de mensen toch maar zoveel mogelijk binnen te halen?

d&b session 20090519
My take on... (various mixes planned, updated when I can be arsed)

Old Post Apr-11-2003 21:13  Netherlands
Click Here to See the Profile for basd Click here to Send basd a Private Message Add basd to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > NEXUS Queen's night!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): [1] 2 3 4 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackParadise Soul – Theme [2024] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMark Almaria - Feel My Heart [2007]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 05:00.

Forum Rules: