|
|
|
|
 |
Treo
Supreme tranceaddict

Registered: Aug 2002
|
|
|
Kom just hem efter att ha åkt 6 timmar på en svettig viking färja. sömn? äh, det fixar sig när man blir gammal 
Kort sammanfattning av TN för mig, skön stämning, massor av folk, tokhett (måste vart typ 70 grader inne), överbrutalt ljud (måste gå ut ett par gånger trots öronpluggar), skönt ljus, mycket trevligt helt enkelt.. måste dock bättra på min kondition duktigt, min ork tog slut långt före festen. Musiken var kanske i hårdaste laget för mig, men det var väntat.. höjdpunkten var nog när Askew lirade Solar Coaster, mmmm vad vacker den är. Airbase körde en del sköna låtar oxå, innan han började spela hårdare musik och lyckades tömma golvet (!). Hursomhelst, skön fest! och om en och en halv vecka är det kryssning! 
Träffade förresten på Steve oxå, trevligt att råkas! var du en aning packad kanske ? 
-Treo-
|
|
Apr-18-2003 12:06
|
|
|
 |
 |
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001
|
|
|
Apr-18-2003 15:38
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
Treo
Supreme tranceaddict

Registered: Aug 2002
|
|
|
Apr-19-2003 16:49
|
|
|
 |
 |
ITM
Junior tranceaddict
Registered: Oct 2001
|
|
|
Hej,
Brukar inte skriva här så ofta men jag måste bara säga att Flemming gjorde allt rätt i torsdags.
Jag hade skyhöga förväntningar på denna kväll efter att ha sett honom 6 gånger tidigare, suveränt bra varje gång. Dessa förväntningar hånade han totalt och överträffade sig själv. Det var definitivt ett av de bästa seten jag någonsin har hört, och jag har hört ganska många under mina dar.
Det enda negativa med detta set är att jag inte längre ser fram emot kryssningen med samma förväntan, jag vill ha mer Fleming, men det är ju iofs möjligt att Hardwick lyckas få till en fullträff.
Marco V var också bra...
|
|
Apr-19-2003 20:50
|
|
|
 |
 |
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001
|
|
|
Apr-21-2003 23:26
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 16:55.
Forum Rules: