Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Eldsjäl, ett community för folk som sysslar med alternativkonst!
  Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
mindshooter
Neverchanging avatar



Registered: Nov 2000
Location: Hiding from Chuck Norris
Hello! Eldsjäl, ett community för folk som sysslar med alternativkonst!

http:\\www.eldsjal.org

Nu är det äntligen färdigt. Jag och en snubbe till vid namn Christian har jobbat som as dom senaste veckorna och nu öppnar vi dörrarna till ett helt nytt community för folk som sysslar med alternativkonst i sverige.

Vad är alternativkonst då?
Det är allt från Poi, jonglering, långstav, till dans och frigörande kampsporter.

Vad är syftet?
Att samla ihop människor från landet runt och skapa ett nätverk av människor som sysslar med detta, träffas i grupper och träna.
Det är inte ett community vi skapat på skoj, idén kom för nästan precis ett år sen och det har legat på utveckling sen dess...
Det är oerhört seriöst och det ligger mängder med arbete bakom.
Jag står för design, html, och en hel del CSS-kodning på sidan..medans christian suttit och kodat alla funktioner i ASP...

Det är inte meningen att man ska bli medlem för att få tillgång till massa kul saker utan vi vill ha medlemmar som verkligen känner att dom vill vara en del av hela rörelsen! Därför behöver du t.ex inte vara medlem för att ta del av det stora bildgalleriet som vi tillsammans skapar..alla medlemmar kan ladda upp sina bilder i kategorier och rösta på andras bilder...sen kommer det givetvis toplistor och dylikt....för att titta behöver du inte vara medlem däremot för att kunna rösta.

Som medlem får du en egen presentation med bild och en massa fakta om dig själv samt vad du sysslar med. Sen har du din gästbok och möjligheter att knyta kontakter genom våran "bli vän med" funktion

komma skall är ett länkarkiv och allmenacka, internmeddelanden och dagbok.

På sidan kommer finnas nyheter och dylikt om vad som händer i sverige. Möjligheterna är oändliga som det ser ut just nu, men vi vill ha mer folk på sidan..inte nödvändigtvis medlemmar men besökare. Få igån sidan och göra den aktiv

sysslar ni med alternativkonst och vill träffa lita andra människor med samma intresse ska ni givetvis signa upp!

Mycket nöje\ Kenny


___________________

Old Post May-02-2003 16:20 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now



Registered: Apr 2002
Location: Stockholm SWE -> Ear candy: Empty State

ja fattar inte ens hur själva loggan ser ut.. men ja kanske e lite bakom flötet...

e det den bilden till vänster me ett litet e i? de var ju en fin sida.. me varma färger.. så som de ska va nu i maj gillar spec. de fina teckensnittet ni anv er av längst upp där namnet står

f.ö. pysslar ja inte me nån alternativkonst.. så ja kan inte signa upp what a pity...heeeee


___________________

Tom Cloud - Told You So

Old Post May-06-2003 14:02  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar



Registered: Nov 2000
Location: Hiding from Chuck Norris

et är juh inget krav att syssa med alternativkonst...men du finner nog inget värde i att vara medlem om du inte gör det...det är som en kontaktförmedling liksom...vi ska bilda ett nätverk i sverige med folk som sysslar med detta Huvudloggan är nog den "eldfjärilen" i starten....men den andra är lite enklare... kommer ny design snart förresten....


___________________

Old Post May-06-2003 21:07 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Eldsjäl, ett community för folk som sysslar med alternativkonst!
Post New Thread    Post A Reply

 
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackFire Fire [2005] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackThe Police - "Don't Stand So Close To Me" (?? Remix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 21:06.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!