|
Ifølge trance.nu er dette den offisielle.Så det er ganske sikkert ville jeg nå si
| quote: | originally posted by Scul
och för de som aldrig varit på Sensation.. det är en otroligt upplevelse, helt annorlunda än en 'vanlig' fest som TE
det e ju så jävla stort
|
Det er sinnsykt svært ja,men dette trenger ikke nødvendigvis være en fordel.Spør du meg etter å ha sett på videoene til Sensation ifjor så så publikum så slappe ut...alle sto bare omkring og drev med noe annet... Jeg håper da virkelig ikke at det ender opp sånn...
___________________
"Wenn du dich zum Untergrund zählst, reicht es nicht, es nur zu sagen. Du musst auch viel graben, um es zu werden."
|