Registered: Dec 2001
Location: Stockholm & in my mind
Tranceicion - festdags!
____________________________________________________________________
jajamänsan! en fest som kommer hållas i Stockholms området (Alvik)
om intresset finns för 6 timmars stampande av bra trance musik
Kort info
Ålder: 16
Inträde: 100kr
Tid: 21-03
Line up:
Helixx (Hardtrance / Melodic)
Ferren (Hardstyle)
Vizay (Hardtrance)
DJ Dome (Progressive)
Datum för festen: lördagen 3 maj är nu bokat å klart
More info to come!
http://www.tranceicion.cjb.net <-- Uppdaterad igen
____________________________________________________________________
gå in på sidan och gör en intresseanmälan så vi får se ungefär hur stort intresset är, denna anmälan är mycket viktig!
[edit]
de här kan ju vara ett bra tillfälle att dra lite TA's kanske så man får träffa lite folk
___________________
quote:
Originally posted by davedresden
i suggest getting the gabriel & dresden prog-a-minute. in 3 easy steps you too could change the face of dance music.
batteries not included.
- dave
Last edited by Vizay on Mar-16-2003 at 02:58
Mar-13-2003 23:11
mindshooter
Neverchanging avatar
Registered: Nov 2000
Location: Hiding from Chuck Norris
jaha det är ni som ligger bakom....då var det onödigt att posta på¨TC då mer info som sagt vore coolt om ni vill att folk ska anmäla sig
___________________
Mar-13-2003 23:13
Vizay
immiNspired
Registered: Dec 2001
Location: Stockholm & in my mind
Mer info är på väg...första riktiga planeringarna har skett idag så de e ganska nytt...men ni kan ju vara beredda iaf
[edit]
för er som då inte märkt det så har jag uppdaterat infon nu
___________________
quote:
Originally posted by davedresden
i suggest getting the gabriel & dresden prog-a-minute. in 3 easy steps you too could change the face of dance music.
batteries not included.
- dave
Last edited by Vizay on Mar-13-2003 at 23:35
Mar-13-2003 23:14
Rikard
Supreme tranceaddict
Registered: Oct 2001
Location: Sweden
hook me up baby!!
Mar-13-2003 23:40
SWE_TRANCE
Spacemonkey
Registered: Jul 2001
Location: Borås, Sweden
Re: Tranceicion - festdags!
quote:
Originally posted by Vizay
vi satsar på 29 Mars
Va?
Är det inte bättre att sats på ett datum där det inte händer så mkt...
Jag menar ju att detta är ju den 29/3. En del tänkbara gäster till er fest är säkert redan "uppbokade"...
Bara en tanke...
Mar-13-2003 23:45
Vizay
immiNspired
Registered: Dec 2001
Location: Stockholm & in my mind
lägg märke till att det är några potentiella datum vi har sagt....det är inte 100% spikat något utav dom....men räkna med att de blir 11:e
har iaf ändrat i infon nu
___________________
quote:
Originally posted by davedresden
i suggest getting the gabriel & dresden prog-a-minute. in 3 easy steps you too could change the face of dance music.
batteries not included.
- dave
Mar-13-2003 23:47
SWE_TRANCE
Spacemonkey
Registered: Jul 2001
Location: Borås, Sweden
quote:
Originally posted by Vizay
lägg märke till att det är några potentiella datum vi har sagt....det är inte 100% spikat något utav dom....men räkna med att de blir 11:e
sure, det förstod jag..
Ville bara dela med mig en tanke OM du inte hade tänkt på vad som händer den 29:e..
Mar-13-2003 23:52
Glorie
Goodbye for now
Registered: Apr 2002
Location: Stockholm SWE -> Ear candy: Empty State