|
טוב בעיקרון זה הולך ככה
באיזור שלך יש אחראי צלמים... בעיקרון הוא מחליט לאיזו מסיבה תלך לצלם אבל ברור שהוא יתחשב במה שאתה רוצה לעשות..
קובעים מקום יום או יומיים לפני, האחראי צלמים מדבר עם מי שצריך באותו מקום
ואתה פשוט מגיע, מציג את עצמך כצלם ונכנס (חינם)
עכשיו יש מקומות שבהם באמת צריך כרטיס צלם וכדי לקבל אותו, צריך להופיע קבוע באותו הליין כל שבוע כדי להראות שאתה רציני...
יש מקומות שיש בהם שתייה חינם, יש מקומות שאתה גם מקבל שתייה חינם וכניסה חינם לך ולעוד חבר או אפילו 2
אתמול לדוגמא הלכתי לצלם בקיו בר בבאר שבע ולא עשו לי בעיות על שום דבר ובאתי עם ידידה, תיק תק חותמות והיינו בפנים וגם שתייה חינם.
בקשר לבחירה בין וי איי פיק לאקסיט
לפי דעתי עדיף וי איי פיק כי האתר תפס תאוצה ענקית ומדי יום נכנסים אלפי מבקרים, האתר הזה הוא האתר הכי עדכני שיש כרגע.
זהו בעיקרון...
אבל רק לפרוטוקול, צילום במסיבות הוא טיפה קשה...
ולפעמים גם מעצבן
אבל מה שכן
מצלמה במועדון = מגנט כוסיות
ואם יודעים לנצל את זה... אין סוף לאפשרויות 
|