Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Tiesto in Denver, USA
Pages (2): [1] 2 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Shadow
Senior tranceaddict



Registered: Oct 2001
Location: Hellevoetsluis, the netherlands
Tiesto in Denver, USA

Ik ga volgende week 2 weken naar Amerika toe om wat vrienden op te zoeken. Om precies te zijn in Denver, Colorado. De reis is al paar weken geleden geboekt. Kwam ik er vorige week achter dat Tiesto op 21 mei in Denver draait!! Is dat toeval of niet? Ik kon mijn ogen niet geloven. Gister dus gelijk maar kaartjes besteld via internet. Lijkt me echt super om Tiesto eens in Amerika te zien draaien. Hoop dat hij daar toch wat meer trancy draait dan hij hier de laatste tijd doet.

Old Post May-05-2003 19:52  Netherlands
Click Here to See the Profile for Shadow Click here to Send Shadow a Private Message Add Shadow to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Djeebie
music addict



Registered: Feb 2002
Location: Amsterdam (NL)

Nou, heel veel plezier zal ik dan maar zeggen Lijkt me ook best wel leuk om in Amerika zoiets mee te maken. Is toch heel anders dan uitgaan in Nederland.


___________________

Current addictions: Reboot // Radio Slave // Matthias Tanzmann // Mathias Kaden // Audion // Martin Buttrich

Old Post May-05-2003 20:12  Netherlands
Click Here to See the Profile for Djeebie Click here to Send Djeebie a Private Message Add Djeebie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MaGiK54
Happy Skippy



Registered: Apr 2002
Location: The Hague

God ik zag die titel en ik dacht, das weer zo'n losgeslagen Amerikaan die ff moet melden dat Tiesto in zijn stad kwam

Veel plezier in de States em doe de groeten aan Tijs

Ik heb Australië in de planning tzt en dan wil ik het zo plannen dat er in Perth een Tiesto of een Armin of een andere topper draait.


___________________

Down-Under was da bomb

Old Post May-05-2003 21:07  Netherlands
Click Here to See the Profile for MaGiK54 Click here to Send MaGiK54 a Private Message Add MaGiK54 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shadow
Senior tranceaddict



Registered: Oct 2001
Location: Hellevoetsluis, the netherlands

haha, nee moet je teleurstellen, ben geen losgeslagen amerikaan. Maar zal dat tegen mijn amerikaanse vriendjes zeggen haha. Is voor hun de eerste keer tiest live, heb ze al helemaal lekker zitten maken, ze zijn erg benieuwd. Maar eerst zaterdag nog

Old Post May-06-2003 19:25  Netherlands
Click Here to See the Profile for Shadow Click here to Send Shadow a Private Message Add Shadow to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Creamfields23
Bunga Bunga alliance



Registered: Sep 2001
Location: Tilburg City

[QUOTE]Originally posted by MaGiK54
God ik zag die titel en ik dacht, das weer zo'n losgeslagen Amerikaan die ff moet melden dat Tiesto in zijn stad kwam [QUOTE]

LOL Ik dacht precies hetzelfde!!! Hey Shadow is toch vet zo ver weg en toch thuis met Tiësto voor je neus

Ik vraag me af hoe dat gaat daar in Amerika. Dan bedoel ik de sfeer en zo en hoe die mensen daar uit hun dak gaan.

Tell all about it when U get Back!!!

Old Post May-07-2003 07:15  Netherlands
Click Here to See the Profile for Creamfields23 Click here to Send Creamfields23 a Private Message Add Creamfields23 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Miss Proximus
titelloos



Registered: Mar 2001
Location: Block II, Cell 13

pas op voor Charles Heston en de NRA


___________________
Mayibuye Africa!Viva Mexico - Hasta la Chingada!Malaysia I will be there

Old Post May-07-2003 10:53  Netherlands
Click Here to See the Profile for Miss Proximus Click here to Send Miss Proximus a Private Message Visit Miss Proximus's homepage! Add Miss Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shadow
Senior tranceaddict



Registered: Oct 2001
Location: Hellevoetsluis, the netherlands

Nou, gister was het dan eindelijk zover, Tiesto in Denver. Zat er al heel de week naar uit te kijken. Ik ging er eigenlijk vanuit dat bijna niemand Tiesto kende of wist dat hij woensdagavond zou optreden. Maar veel vrienden van vrienden wisten het gewoon allemaal en waren helemaal gek van Tiesto. Ook liep ik van de week in de Virgin Megastore en daar hadden ze midden in de winkel een rek met de " best picks" van het personeel, dus cd's, dvd's en video's. Daar stond gewoon de nieuwe cd van Tiesto, met een grote poster ernaast. Dan voel je je toch best wel trots als Nederlander haha. Maar ik zat daar ff naar de cd te luisteren komen er opeens 2 amerikanen naast me staan die vroegen of ik Tiesto goed van. Tijdje staan te praten en die gasten bleken helemaal gek van Tiesto te zijn, die zagen hem echt als een god, de superlatieven schoten tekort. En toen ze hoorde dat ik ook uit Nederland kwam zagen ze mij ook bijna als een god, ze maakten nog net geen buiging haha. Dus Tiesto is hier toch ook best wel groot, dat had ik niet verwacht.

Alle disco's sluiten hier in Denver al om 2:00 uur, kan je het je voorstellen. Er zijn wel een paar tenten die om 4:00 dichtgaan en 2 zelfs tot 6:00, maar daar mag dan heel de avond geen alcohol gedronken worden. Beetje vaag allemaal, dat is juist vragen om drugsgebruik volgens mij, wat hier dan ook op grote schaal gebeurd. Omdat het al zo vroeg afgelopen was begon het al om 21:00. Was wel een rare gewaarwording om al zo vroeg te gaan stappen, maar ik vond het wel wat hebben, was je ook niet helemaal kapot de volgende dag. Bij binnenkomst kregen degene die ouder dan 21 waren een polsbandje, dit had je nodig om alcohol te gaan halen. Als je een rondje wilde halen dan moest dus iedereen mee om zijn/haar polsbandje te laten zien, was ook wel apart. Tiesto draaide in een tent, The Church genaamd. En zoals de naam al doet vermoeden was dit dus ook echt een oude kerk geweest. Het was echt een onwijs mooie tent, mooiste tent waar ik tot nu toe geweest ben. Volgens mijn vrienden was het vorig jaar ook verkozen als "best venue" van de VS. Waar vroeger gewoon de grote zaal van de kerk was hadden ze nu de dansvloer gemaakt. Verder zag alles er nog orgineel uit, dus alles glas in lood, overal jezus en maria beelden om je heen (en moet je zeggen is een hele vreemde gewaarwording, sta je daar lekker weg te spaces en kijk je beetje naar boven sta je opeens oog in oog met jezus aan een kruis genageld haha), overal kruizen, fakkels aan de muur. Het was echt heel mooi. En het was ook een hele grote tent, er waren nog 4 andere zalen en bovne op het dak kon je lekker buiten zitten op een groot terras, genieten van een prachtig uitzicht op downtown Denver met op de achtergrond de bergen, was echt uniek.

Om 21:00 begon ene Noel Sanger te draaien. Die tourt heel deze reis in Amerika met Tiesto mee. Ik had nog nooit van hem gehoord, maar vond er niet zo heel veel aan in ieder geval. Om 23:30 beklom Tiesto het trapje naar de dj booth. Hij stond zeg maar boven het publiek aan het begin van de "kerkzaal". Toen hij het trapje beklom werd heel het publiek gek, wist niet wat ik meemaakte. De sfeer daar was ook uniek, toch wel wat anders in Nederland moet ik zeggen. Iedereen was zo enthousiast. Ze maken dan ook misschien niet zoveel van die feesten mee, maar de sfeer was echt uniek. Heel de avond bleven ze maar uit hun dak gaan, springen, schreeuwen, klappen. Als je daar van bovenaf op keek, zo'n hele zaal helemaal los ziet gaan in een of andere kerk en dan met hele toffe muziek op de achtergrond, dat bezorgde me toch wel een paar kippenvelmomentjes. Tiesto draaide ook erg goed moet ik zeggen. Veel platen van zijn nieuwe CD, alle platen waar ik op gehoopt had kwamen voorbij. Heb een toffe plaat gehoord die ik nog nooit gehoord had. De zaal werd toen helemaal gek. Ben benieuwd welke plaat dat was. Als afsluiter draaide Tijs zijn nieuwe remix van Adagio for Strings, echt super. Een vriend van me zei al vantevoren dat als hij Rank1-Breathing zou draaien hij zou gaan janken. Ik dacht dat hij aan het overdrijven was, zoals Amerikanen dat zou goed kunnen. Op een gegeven moment hoorde ik de beginklanken van Breathing al aankomen en keek naast me: en ja hoor, hij was gewoon echt aan het janken, de tranen gleden over zijn wang en ik zag hem boven naar de hemel kijken en iets mompelen. Echt schitterend. En ook om me heen zag ik gewoon mensen met tranen in de ogen en mensen die elkaar in de armen vlogen. Dat muziek zoiets teweeg kan brengen, echt ongeloofelijk. Ik ben die avond wel 4 of 5 keer aangeklampt door wildvreemden, die me even moestne vermelden hoe "fucking great" Tiesto wel niet was en dat dit de beste avond van hun leven was. Hij wordt echt verafgod in Amerika. Dat bleek wel na afloop. Tiesto bleef boven in zijn DJ booth zitten, maar hij ging wel handtekeningen uitdelen. Had zich een hele groep onderaan de trap verzameld en de een schreeuwde nog harder dan de ander. Dacht dat er dadelijk wat mensen gingen flauwvallen, leek wel of Michael Jackson daarboven stond haha. Op een gegeven moment moest iedereen naar buiten, want om 2:00 moet heel de club gewoon leeg zijn. Ik vertelde aan een bouncer dat ik speciaal vanuit Nederland naar Denver was gevlogen om naar Tiesto te komen en ik vroeg hem of ik nog even met Tiesto mocht praten, landgenoten onder elkaar. Normaal doe ik dat nooit, maar nu hier in een ver, vreemd land, vond ik het toch wel wat hebben. Die bouncer zat me echt zo aan te kijken alsof ik gek was, dat ik helemaal naar Denver kwam om Tiesto te zien. Maar hij vond het blijkbaar zo grappig dat ik wel even binnen mocht blijven wachten. Dus toen hij naar beneden kwam even snel met hem gepraat. Dat was wel leuk. Hij had het ook echt naar zin zijn gehad en vond de sfeer ook echt uniek. En toen was de avond voorbij.

Tiesto was dus weer eens verantwoordelijk voor een superavond. Was sowieso al leuk om eens in een Amerikaanse tent te gaan stappen waar lekkere trance gedraaid wordt en om die amerikaanse sfeer eens te mogen proeven. En als de DJ dan ook nog Tiesto heet is dat helemaal super. Dan ben je als Nederlander toch best wel trots als je daar tussen staat :-)

Old Post May-23-2003 00:19  Netherlands
Click Here to See the Profile for Shadow Click here to Send Shadow a Private Message Add Shadow to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basvh
Bert says: Hatseflats!



Registered: Oct 2000
Location: Amsterdam + Ammerzoden

Mooi reportje man!!!


___________________

Old Post May-23-2003 15:26  Netherlands
Click Here to See the Profile for basvh Click here to Send basvh a Private Message Visit basvh's homepage! Add basvh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Djeebie
music addict



Registered: Feb 2002
Location: Amsterdam (NL)

Coole report


___________________

Current addictions: Reboot // Radio Slave // Matthias Tanzmann // Mathias Kaden // Audion // Martin Buttrich

Old Post May-23-2003 15:34  Netherlands
Click Here to See the Profile for Djeebie Click here to Send Djeebie a Private Message Add Djeebie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MaGiK54
Happy Skippy



Registered: Apr 2002
Location: The Hague
Dancing Dude

Coooool reportje.


___________________

Down-Under was da bomb

Old Post May-23-2003 16:07  Netherlands
Click Here to See the Profile for MaGiK54 Click here to Send MaGiK54 a Private Message Add MaGiK54 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Duke2003
Supreme tranceaddict



Registered: Mar 2003
Location: Amsterdam

wow man!!! echt wel cool!

Old Post May-23-2003 16:22  Netherlands
Click Here to See the Profile for Duke2003 Click here to Send Duke2003 a Private Message Add Duke2003 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eieregooie
Perceptions



Registered: Jan 2002
Location:

Hehe... Father Tiësto

Old Post May-23-2003 16:56 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Tiesto in Denver, USA
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): [1] 2 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackProgressive track to iD [2005] [4]

Click here to listen to the sample!Pause playbackFerry Corsten - "I Love You" [2006]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 09:56.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!