Haha, prachtig Henkie! Wat een sukkels dat je dit nog kan doen met die video's ! Die gasten zijn over 'n maandje failliet
Jun-05-2001 21:41
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
eeehhhhh....ben ik 3 jaar weggeweest ofzo??? ik hoor dit voor t eerst... 2 view???? Wat is dat nou weer????
Jun-05-2001 21:53
Henkie_henk
Almighty Trance Addict
Registered: Jan 2001
Je kan zon "2 view" bandje voor wat zal t zijn?? 15 piek kopen... je kan het 2 keer kijke.. daarna wordt t automatisch gewist... en kan je zelf opnemen.. maar om dat wisse te voorkome moe je ff naar die site gaan Volledig educatief natuurlijk
Henkie...dit vind ik echt een hellacoole actie van je! stak man! m'n b/f en ik vonden het al zo stom om zo'n tape te kopen..want wij willen die films natuurlijk gewoon houden! (we hebben dan nu ook al een complete videotheek thuis staan..geen 2view trouwens hoor...) Hé vet bedankt man!
Jun-05-2001 22:51
NILA.NL
Senior tranceaddict
Registered: Apr 2001
THNX 4 da tip!
Ik ga deze week meteen zo'n bandje scoren, maar uh hoe duur zijn ze nou eigenlijk????
Jun-05-2001 23:12
Henkie_henk
Almighty Trance Addict
Registered: Jan 2001
quote:
Originally posted by NILA.NL THNX 4 da tip!
Ik ga deze week meteen zo'n bandje scoren, maar uh hoe duur zijn ze nou eigenlijk????
Prijs van een pizza... ff serieus.. ik weet het zelf ook nie...maar t zal wel stukke goedkoper zijn.. je kan ze immers maar 2 keer zien hehe