|
Volgende namen wil ik nog wel eens terugzien:
- Tiësto: is al een hele tijd geleden dat ik hem nog aan het werk heb gezien (van in de Versuz) en kijk er naar uit om hem op TE aan het werk te zien
- John 00 Fleming: vorig jaar tweemaal aan het werk gezien en heeft vorig jaar voor mij ongetwijfeld de twee beste sets gespeeld die ik vorig jaar heb gehoord. Zou dit jaar normaal weer gevraagd worden voor de B2B area op Tomorrowland. Afwachten of dat het geval zal zijn, ik zou er in ieder geval niets op tegen hebben.
- Airwave: nog maar éénmaal aan het werk gezien (op TL heb ik hem gemist omdat hij samen met J00F draaide). Aangezien het dit jaar zijn laatste live performance zal zijn, is dat iets wat ik zeker niet wil missen
- John O'Bir: vond ik wel goed afgelopen jaar in Illusion
namen die ik nog niet aan het werk heb gezien:
- Christopher Lawrence (staat al lang op mijn lijstje)
- Jaïa
- Miika Kuisma
- Wizzy Noise
- Oliver Prime
- Galen Behr
- Gareth Emery
- Menno De Jong
- ...
mogrlijk vul ik het lijstje later nog wel aan 
Last edited by FCB_Fanatic on Jan-05-2008 at 13:29
|