Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Next ta-fr 'solo meeting' --> oxy vs stanymi @ Dancevalley 2003
Pages (2): [1] 2 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002
Unhappy Next ta-fr 'solo meeting' --> oxy vs stanymi @ Dancevalley 2003

Bon bah moi je pense que je vais y aller; oxy a l'air brancher aussi mais personne d'autre.
C'est pas grave, je compte bien sur certains qui se désisteront pour l'Energy pour venir à la DanceValley .

Mon collègue Voltneed auusi sera bien de la partie je suppose...

Allez le combat du siècle oxy/stanymi ( -Dance Valley-) contre le reste du monde(-Energy-)

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post May-27-2003 11:52  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Trancemaster2k
Massaliaddict

Registered: Oct 2002

bah comme ca au moins les TA-Fr sont représentés un peu partout dans l'Europe lol; en tout cas dans les grands events de cet été

Old Post May-27-2003 12:00  France
Click Here to See the Profile for Trancemaster2k Click here to Send Trancemaster2k a Private Message Add Trancemaster2k to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shito
fantôme

Registered: Sep 2001

Mon ptit Stan, ton post part de bonnes intentions mais il tient pas debout!

Parce que si désistement il y a, ce sera sans doute pas de la part de gens qui renonceront à la Energy pour la Dance Valley, sachant que d'ici maximum une semaine la Dance Valley sera sold out!
Par contre si vs vs grouillez pas d'acheter vos billets (si ce n'est déjà fait), il se pourrait bien que ce soit vous qui vous retrouviez à Zürich cet été, à moins de rester à Rouen PLage!

Old Post May-27-2003 12:06  France
Click Here to See the Profile for Shito Click here to Send Shito a Private Message Visit Shito's homepage! Add Shito to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
rafon3
le très bon copain

Registered: Apr 2003

Bah moi j'me ferais bien les deux mais, çà va limite côté budget et puis faire la route tout seul jusqu'à Amsterdam çà saoule...
C'est sur que la Suisse çà me va très bien venant de Lyon....
Je sais pas à quelle heure vous comptez partir mais si çà vous dis, sachez que tous ceux qui viennent à la energy, sont invités avec plaisir chez moi samedi midi... On fera un départ groupé à partir de là...

Old Post May-27-2003 12:23  France
Click Here to See the Profile for rafon3 Click here to Send rafon3 a Private Message Add rafon3 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Trancemaster2k
Massaliaddict

Registered: Oct 2002

quote:
Originally posted by rafon3
Bah moi j'me ferais bien les deux mais, çà va limite côté budget et puis faire la route tout seul jusqu'à Amsterdam çà saoule...
Je sais pas à quelle heure vous comptez partir mais si çà vous dis, sachez que tous ceux qui viennent à la energy, sont invités avec plaisir chez moi samedi midi... On fera un départ groupé à partir de là...

pour les messins ca va faire un ptit detour il me semble mais ton invitation est sympa

Old Post May-27-2003 12:28  France
Click Here to See the Profile for Trancemaster2k Click here to Send Trancemaster2k a Private Message Add Trancemaster2k to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJ_TonKs
Everest Team Member

Registered: Dec 2001

Je serai peut etre de la partie si j'arrive a avoir des billets

Old Post May-27-2003 12:42  France
Click Here to See the Profile for DJ_TonKs Click here to Send DJ_TonKs a Private Message Visit DJ_TonKs's homepage! Add DJ_TonKs to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
benjamin
I love humppa

Registered: Dec 2002

quote:
Originally posted by rafon3

Merci de l'invitation mais j'ai regardé sur la carte ca fait un gros gros détour ...

Old Post May-27-2003 13:24  France
Click Here to See the Profile for benjamin Click here to Send benjamin a Private Message Add benjamin to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
rafon3
le très bon copain

quote:
Originally posted by benjamin
Merci de l'invitation mais j'ai regardé sur la carte ca fait un gros gros détour ...

Dites tout de suite que vous n'avez pas envie de venir parce que faut pas pousser mais un détour de 500km c raisonnable!

(j'déconne bien sur j'avais pas regarder le trajet avant ma proposition )

Old Post May-27-2003 15:00  France
Click Here to See the Profile for rafon3 Click here to Send rafon3 a Private Message Add rafon3 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Voltneed
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2002

POURKOI PAS !!!!!!!!!

Quelques précisions sur cette soirée???????Messieurs

Old Post May-27-2003 15:02  France
Click Here to See the Profile for Voltneed Click here to Send Voltneed a Private Message Add Voltneed to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Lytchix
Retired TranceAddict

Registered: Aug 2001

quote:
Originally posted by stanymi
Allez le combat du siècle oxy/stanymi ( -Dance Valley-) contre le reste du monde(-Energy-)

Alors qu'en disent les bookmakers?

Sacré Stan.

Old Post May-27-2003 15:26 
Click Here to See the Profile for Lytchix Click here to Send Lytchix a Private Message Add Lytchix to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
rafon3
le très bon copain

quote:
Originally posted by Lytchix
Alors qu'en disent les bookmakers?

Sacré Stan.

5$ sur la energy

Old Post May-27-2003 15:32  France
oxy
Le zoolookologiste

Bah oui, je suis branché... faut bien que je rattrappe le concert de Tiesto...

On en reparle demain, stany

Old Post May-27-2003 15:46  France
Click Here to See the Profile for oxy Click here to Send oxy a Private Message Visit oxy's homepage! Add oxy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Next ta-fr 'solo meeting' --> oxy vs stanymi @ Dancevalley 2003
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): [1] 2 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackNeed help to ID this track please.. [2003] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSensation ‎– The Anthem 2003 (White Edition) (Original Mix) [2009]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 09:07.

Forum Rules: