Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Hardstyle CD´s..
  Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Berggren
tranceaddict in training

Registered: May 2003
Hardstyle CD´s..

Jag är rätt säker på att det inte finns att få tag på i Sverige någonstans (inte ens på internet-butiker), så vet ni någon BRA sida där man kan köpa Hardstyle-skivor? Helst som CD, men även vinyl går bra.. ..Har tröttnat på att ladda ner musik liksom, vill ha "riktiga" skivor nu.

Old Post May-31-2003 03:07  Sweden
Click Here to See the Profile for Berggren Click here to Send Berggren a Private Message Add Berggren to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
robstar
Excited

Registered: Nov 2001

www.only-djs.com lr www.dancegrooves.com ska ha de om ja inte minns fel.
Kolla också in www.juno.co.uk

Välkommen till TA btw.

Old Post May-31-2003 04:25  Sweden
Click Here to See the Profile for robstar Click here to Send robstar a Private Message Add robstar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now

Registered: Apr 2002

Tja Berggren, kul å se nytt folk

snart kommer "Scul" (addicted to hardstyle) att se denna tråd.. å han kanske har nåt bra svar, för ja vet inget

Tom Cloud - Told You So

Old Post May-31-2003 09:20  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ScuL
Hardtechno maniac

Registered: Mar 2002

muhaha *grin*
här är jag

Jag måste säga att jag har verkligen ingen aning om du kan köpa de i Sverige... Eftersom jag bor i Holland är det relativt lätt att skaffa skivor här.

jag känner till bara en webbutik som säjler hardstyle skivor men jag är inte säkert om de oxo skickar till sverige.
Du kan iaf försöka hos www.bol.com

I holland använder vi www.freerecordshop.nl men det funker bara här.

Förresten har jag en (långsam) FTP som innehåller en gigantiskt förråd av hardstyle singles, skivor och livesets

Old Post May-31-2003 17:22  United Kingdom
Click Here to See the Profile for ScuL Click here to Send ScuL a Private Message Visit ScuL's homepage! Add ScuL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Berggren
tranceaddict in training

Registered: May 2003
Arrow

Oke, så du bor i Hoolland *avundsjuk som fan*.. Kan du holländska då eller funkar det bra med att snacka engelska där? ..funderar liksom starkt på att flytta dit när jäg är typ 20-25, eller nått. ..Allt för musiken du vet , hehe.
..Då får jag väl kolla din sida då, tack för svaren, ska komma dom också nu.

Old Post May-31-2003 19:05  Sweden
Click Here to See the Profile for Berggren Click here to Send Berggren a Private Message Add Berggren to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ScuL
Hardtechno maniac

Registered: Mar 2002

nja....
jag är född här och är 100% holländare. har lärt mig själv svenska och vill bli svenskan (jag vet att ni kan inte förstår men jag vill ändå)

alltså det e klart att jag snackar holländska utan problem...

om du har lust får du lada ner min senaste mix
http://www.scul.net/mp3/Hardstyle18.mp3

kul att se att det finns flera Svenskar som gillar Hardstyle.
förmodligen har du lyssnat till Technoboy på NRJ Extravadance (i Danmark) eller hur?

Old Post May-31-2003 19:23  United Kingdom
Click Here to See the Profile for ScuL Click here to Send ScuL a Private Message Visit ScuL's homepage! Add ScuL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Smeagol
Senior tranceaddict

Registered: Apr 2003

ok ScuL, det där var ett bra betyg till din svenska!

Lärt dig svenska själv...
Imponerande!

Old Post May-31-2003 21:20  Sweden
Click Here to See the Profile for Smeagol Click here to Send Smeagol a Private Message Add Smeagol to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
U121
So old now.

Registered: Nov 2002

quote:
Originally posted by Smeagol
ok ScuL, det där var ett bra betyg till din svenska!

Lärt dig svenska själv...
Imponerande!

hehe, hans svenska knäcker den mesta svenskan som skrivs av infödda svenskar (läs: fjortisar) på nätet

Old Post May-31-2003 23:35  Sweden
Click Here to See the Profile for U121 Click here to Send U121 a Private Message Visit U121's homepage! Add U121 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Hardstyle CD´s..
Post New Thread    Post A Reply

Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackNice tune, ID needed [2004] [7]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMirko Panizza - Fantino [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 07:59.

Forum Rules: